Do naszej redakcji zgłosił się pan Henryk z gminy Czarnia. Mężczyzna, za namową konsultantki, przeniósł w ubiegłym roku przeniósł swój numer stacjonarny z TP S.A. do Orange.
- Z poprzednich usług był bardzo zadowolony - mówi. - Wszystko działało jak należy. Teraz mogę rozmawiać. Ale tylko przy oknie w jednym pokoju....
W grudniu ubie 2012 roku zgłosił do Ornage reklamację. W styczniu otrzymał odpowiedź.
"Możliwość nawiązywania połączeń jednoznacznie wskazuje, że PTK Centertel sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie istniejących możliwości technicznych" - czytamy w jej fragmencie.
Zapytaliśmy, czy operator może poprawić zasięg w miejscu zamieszkania naszego Czytelnika.
Taką odpowiedź dostaliśmy z biura prasowego Orange Polska:
"Sprawdziliśmy dokładnie naszą sieć, nadajnik i zasięg w miejscu zamieszkania klienta. Wszystko działa prawidłowo. Z uwagi na uwarunkowania terenowe i technologiczne siła sygnału zazwyczaj jest największa na zewnątrz budynków oraz wewnątrz w pobliżu okien. W głębi sygnał może być słabszy ze względu na propagację fal radiowych, która jest zmienna i zależy od wielu czynników. Dlatego w przypadku usług świadczonych drogą radiową, operator nie może zagwarantować dostępu do sieci z taką samą jakością w każdym punkcie w budynku czy pomieszczeniu. Warunki techniczne świadczenia usługi nie zmieniły się i są takie same jak w momencie, kiedy klient podpisywał umowę na Orange Strefę. Z uwagi na zgłoszone przez klienta problemy, zaproponowaliśmy obniżenie opłaty abonamentowej na okres 12 miesięcy. Klient przyjął naszą propozycję."
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?