Naszą redakcję odwiedziła mieszkanka Ostrowi Mazowieckiej, która była zdenerwowana zakupami w sklepie Rossmann. Kupiła tam wodę toaletową (dosyć drogą, za ok. 50 zł) firmy Mexx. Zamierzała kupić damską, ale pomyliła się i wzięła z półki męską. O pomyłkę było nietrudno, bo opakowania mają ten sam kolor.
- Poszłam na drugi dzień do sklepu z paragonem, żeby zamienić wodę na właściwą, ale zastępca kierownika powiedziała, że nie może tego zrobić, bo woda nie jest w opakowaniu i mogłam ją "wypsiukać" - mówi kobieta.
Klientka twierdzi, że kiedy kupowała wodę, nie była ona zapakowana w jakieś pudełko czy folię. Po prostu była to butelka z nakrętką.
O wyjaśnienie zwróciliśmy się do firmy Rossmann.
- Sklepy Rossmann nie przyjmują zwrotów i nie dokonują wymian towarów pełnowartościowych, takich jak np. balsamy do ciała, których zawartość nie jest zabezpieczona np. folią lub innymi zabezpieczeniami - wyjaśnia Eliza Panek, rzecznik firmy Rossmann Polska. - Jest to podyktowane względami bezpieczeństwa i higieny oraz priorytetem zapewnienia naszym klientom artykułów najwyższej jakości.
- Wyjątek stanowią artykuły, co do których osoba rozpatrująca zwrot jest pewna, że są zapakowane w oryginalny sposób uniemożliwiający bezpośredni kontakt z zawartością produktu czyli większość kremów i perfum. Artykuł taki może być zwrócony lub wymieniony w ciągu 7 dni od zakupu za okazaniem paragonu.Jeśli, jak wynika z wyjaśnień klientki, flakonik perfum nie był zabezpieczony folią, pracownica sklepu postąpiła zgodnie z procedurą.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?