(fot. M.Uścińska)
Szkolenie jest dwudniowe, a jego koszt to 60 złotych. W środę, 6 kwietnia od 9.00 do 14.00 odbywało się seminarium mówiące, jak zbudować swój biznes w sieci internetowej, a także jak skorzystać z siły marki Allegro i pozyskiwać klientów: aukcji internetowych, sklepów Allegro czy własnej platformy sklepowej oferowanej przez iStore oraz Ceneo.
- W zajęciach wzięło udział dwanaście osób - opowiada Michał Bedlechowicz, który prowadził seminarium. - Uczestnicy szkoleń nie tylko mają zajęcia teoretyczne, ale też pracują w grupach, uczą się, jak zareklamować swój produkt, aby zainteresować klienta. Na drugiej części szkolenia, za tydzień odbędą się warsztaty.
Za tydzień, 13 kwietnia, podczas siedmiogodzinnych warsztatów pod nazwą "Tworzenie skutecznych ofert sprzedaży" uczestnicy szklenia dowiedzą się, jak przygotować skuteczną ofertę sprzedaży, poznają tajniki komunikacji z klientem i nauczą się budować zaufanie do swojej marki.
Truck Allegro przemierza całe Województwo Mazowieckie i zatrzymuje się w jego miastach powiatowych. Specjaliści od e-biznesu uczą, jak osiągnąć sukces w branży e-commerce. Akcji Akademii Allegro patronuje Samorząd Województwa Mazowieckiego i Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?