Kandydaci do służby w policji - zarówno mężczyźni, jak i kobiety - powinni składać dokumenty w swojej komendzie powiatowej, a w podaniu wskazują, w którym powiecie chcą pełnić służbę. Mieszkańcy Ostrowi Mazowieckiej i pow. ostrowskiego powinni więc zrobić to w swojej komendzie.
Żeby pracować w policji, trzeba być: obywatelem polskim o nieposzlakowanej opinii, nie karanym i korzystającym z pełni praw publicznych, mieć co najmniej średnie wykształcenie, mieć zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować, Ponadto w przypadku mężczyzn wymagany jest uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Podanie o przyjęcie do służby adresowane do Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji o przyjęcie do służby w Policji w Komendzie Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej musi być złożone wraz z załącznikami: wypełnionym kwestionariuszem osobowym kandydata do służby (część A i C) (formularze można pobrać w każdej komendzie policji lub ze strony internetowej Komendy Głównej Policji www.policja.pl); życiorysem - napisanym odręcznie w tradycyjnej opisowej formie; oświadczeniem; kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomem wyższej uczelni; dowodem osobistym; prawem jazdy, książeczką wojskową, oryginałem świadectwa lub dyplomu do wglądu.
Wszystkie te dokumenty można złożyć w Komendzie Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Piłata 12, w godz. 10.00 - 14.00, pokój nr 11 (tel. 29 746 92 37, 29 746 92 12).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?