Nowy regulamin przewiduje zmiany w strukturze urzędu.
Obecnie w ratuszu jest pięć wydziałów, trzy biura, Urząd Stanu Cywilnego, Straż Miejska oraz sześć stanowisk samodzielnych.
W nowej strukturze jest sześć wydziałów, trzy biura, USC, SM oraz trzy stanowiska samodzielne. To oznacza, że przybędzie stanowisk kierowniczych, a ubędzie samodzielnych stanowisk.
W nowej strukturze nie zmienia się tylko nazwa jednego wydziału: realizacji budżetu - kierować nim będzie naczelnik - główny księgowy UM.
Jak dowiedzieliśmy się w Urzędzie Miasta, nowe wydziały i biura już się kształtują, co zakończy się ostatecznie w ostatniej dekadzie grudnia. Z nowym regulaminem nie wiąże się zamiar wzrostu zatrudnienia. Jednak - jak poinformowano nas w UM - 1 sierpnia pracowało w ratuszu o siedem osób mniej niż pod koniec ub. roku.
Z informacji uzyskanych w ratuszu wynika także, że naczelnicy wydziałów i kierownicy biur będą wyłonieni w drodze postępowania konkursowego, a także poprzez awans. Wszystkie stanowiska powinny być obsadzone najpóźniej do końca września.
Więcej przeczytasz o tym w najnowszym papierowym wydaniu TO
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?