Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podała pełną liste oferentów. Oto oni oraz zaproponowane przez nich kwoty:
- Budimex – 288 961 908,63 zł
- Strabag - 296 819 041,62 zł
- Unibep – 281 845 762,78 zł
Jak będą oceniane oferty?
Po przeprowadzeniu analizy ofert i wskazaniu najkorzystniejszej z nich, w przypadku braku odwołań, podpisanie umowy będzie możliwe w grudniu 2023 roku. Zwycięska firma będzie miała na realizację zadania 39 miesięcy od daty zawarcia umowy. Do czasu realizacji robót nie wlicza się okresów zimowych (od 16 grudnia do 15 marca). Przy sprawnym przebiegu procesu projektowania (uzyskiwania niezbędnych uzgodnień i decyzji) jak i realizacji kierowcy z nowej trasy będą mogli skorzystać w październiku 2027 r.
- podaje GDDKiA.
Zakres prac
Zadaniem wykonawcy będzie przygotowanie projektu budowlanego, uzyskanie niezbędnych decyzji, a następnie rozbudowa prawie 20 km istniejącej DK53. Przekrój drogi nie ulegnie zmianie, będzie to jedna jezdnia z jednym pasem ruchu dla każdego kierunku. Wybudowane zostaną drogi równoległe do obsługi ruchu lokalnego, zatoki autobusowe. Powstaną urządzenia ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Przeczytaj również:
- Kapsuła czasu zakopana na Placu Wolności podczas Ostrołęckich Dni Młodzieży
- Ostrołęczanka i jej suczka Aris z sukcesem startowały w zawodach nosework
- Inauguracyjne spotkanie Kurpiowskiego Bractwa Śpiewaczego w Myszyńcu
- Wypadek i kolizja w piątkowy wieczór na drodze krajowej nr 53
- Rodzinny Rajd Rowerowy drogami gmin Rzekuń i Troszyn
- „Tradycje od pokoleń”. Ciekawa wystawa plenerowa na placu Bema w Ostrołęce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?