169 produktów w 55 kategoriach zostało nagrodzonych głosami detalistów w czwartej edycji konkursu "Perły Rynku FMCG" organizowanego przez miesięcznik "Wiadomości Handlowe". Uroczysta gala z udziałem przedstawicieli handlu i przemysłu odbyła się 17 czerwca w Warszawie.
W konkursie "Perły Rynku FMCG" to detaliści - właściciele i pracownicy sklepów - wskazują zgłoszone przez producentów i dystrybutorów produkty, które zasługują na miano rynkowej "Perły". To czyni konkurs unikatowym spośród tego typu branżowych plebiscytów. Głosy policzył niezależny instytut badawczy GfK Polonia, do którego przedstawiciele placówek handlowych wysłali wypełnione ankiety.
W tegorocznej edycji do instytutu wpłynęło ponad 1500 formularzy. Ostatecznie zwycięzców wyłoniono głosami 1311 detalistów.
W tym roku producenci zgłosili blisko 300 produktów - nowości i innowacji wprowadzonych na rynek w 2009 r., które redakcja "Wiadomości Handlowych" posegregowała na 55 kategorii.
Kategoria MLEKO I WYROBY MLECZNE
1. Maślanka Mrągowska Stracciatella - Mlekpol
1. Mleko zagęszczone słodzone gotowane krówkowe - SM Gostyń
2. Śmietana Milandia - SM Ostrołęka
Kategoria TŁUSZCZE ŻÓŁTE
1. Delma Extra z masłem i szczyptą soli - Unilever Polska
2. Masło Wiejskie Extra - OSM we Włoszczowie
3. Masło Omega 3 i 6 - SM Ostrołęka
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?