Mając na uwadze podniesienie jakości świadczonych usług oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców zdecydowałem, iż od 1 lutego 2021 r. powstanie w OTBS nowy Dział Obsługi Klienta, którym pokieruje Maciej Kleczkowski. Dział ten będzie zajmował się obsługą techniczną wielu wspólnot na terenie Ostrołęki, jak również wszelkiego rodzaju reklamacjami i sytuacjami problemowymi.
- poinformował na portalu społecznościowym prezydent Ostrołęki, Łukasz Kulik.
Prezydent tłumaczy, że na chwilę obecną w OTBS brakuje odpowiedniego działu, z którym "mogliby kontaktować się ostrołęczanie i do którego te wszystkie sprawy mogłyby spływać". Utworzenie nowego działu ma usprawnić załatwianie spraw przez mieszkańców.
Prezydent zapowiedział także, że w lutym rozpocznie się proces weryfikacji jakości świadczonych usług i mieszkańcy mogą spodziewać się ankiet, które pomogą w poznaniu problemów ostrołęczan.
- Koronawirus. Najnowsze dane dot. liczby zakażeń i zgonów w Ostrołęce i powiecie
- "Sprawa dla reportera" w Gnatach gm. Lelis. Chodzi o przytulisko
- Policjanci zatrzymali sprawcę kradzieży w sklepach w Ostrołęce i Rzekuniu
- Zderzenie autobusu i samochodu osobowego w Myszyńcu-Korytach
- Zimowe Ptakoliczenie już w ten weekend. W tym roku zdalnie
- Ostrołęka. Kolejny lokal wznawia działalność mimo zakazu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?