W Centrum Łowicka w Warszawie 15 czerwca odbyła się gala, podczas której nagrodzono najlepsze polskie kampanie społeczne z roku 2009. Niezależne jury, w skład którego wchodzą eksperci marketingu społecznego, zadecydowało między innymi o wyróżnieniu programu "Szkoła bez przemocy". Program znalazł się także wśród czterech nominowanych do nagrody głównej w kategorii: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm. Przypomnijmy, że jednym z organizatorów programu są Media Regionalne, właściciel "Tygodnika Ostrołęckiego".
To już kolejne wyróżnienie i nagroda dla "Szkoły bez przemocy". W 2007 roku Program otrzymał dwie prestiżowe międzynarodowe nagrody: SABRE Awards 2007 w kategorii najlepsza kampania PR w Europie Środkowej i Wschodniej oraz IPRA Golden World Award 2007 - kategoria: Corporate Social Responsibility. W tym samym roku Związek Firm Public Relations przyznał "Szkole bez przemocy" nagrodę Złote Spinacze 2007 w kat. Kampania edukacyjna. W 2008 Złote Spinacze w kat. Event otrzymaliśmy za Dzień Szkoły bez Przemocy.
(oprac.mm)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?