Remont rozpoczął się 22 października, a jego zakończenie zaplanowano na koniec grudnia.
- Możliwe jest jednak, że będziemy musieli o kilka dni wydłużyć ten czas, choć bardzo chcielibyśmy już na początku roku rozpocząć normalną obsługę klientów w odnowionej placówce - mówi Bogdan Lenkiewicz z Działu Informacji i Komunikacji Społecznej, Centrali Poczty Polskiej S.A..
Budynek już nie mógł czekać z remontem.
- Obiekt przez wiele lat był intensywnie eksploatowany. Stan techniczny pomieszczeń pozostawiał wiele do życzenia zarówno po stronie przeznaczonej dla klientów, jak i dla pracowników na zapleczu urzędu - tłumaczy Bogdan Lenkiewicz.
Przez te kilka miesięcy wykonano różne prace.
- Pracami objęto między innymi: salę obsługi klientów (odmalowanie ścian, instalacja nowej lady, instalacja nowego systemu wentylacyjnego), pomieszczenia dla listonoszy, stanowiska dla kasjerek, zaplecze socjalne, zaplecze sanitarne, ciągi komunikacyjne oraz inne pomieszczenia pracowników zaplecza - wymienia przedstawiciel Poczty.
Od 13 grudnia pracami remontowymi objęte były pomieszczenie obsługi klienta oraz wiatrołap. Również od tego dnia klienci mieli utrudniony dostęp do korzystania z usług instytucji.
- Od 13 do 31 grudnia urząd pocztowy świadczył tylko wymienione usługi, czyli: przyjmowanie listów i paczek pocztowych oraz wydawanie przesyłek awizowanych i korespondencji ze skrytek pocztowych. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Mamy jednak nadzieję, że chwilowe utrudnienia zrekompensuje naszym klientom wygodne korzystanie z naszych usług w odnowionym urzędzie pocztowym - zapewnia Bogdan Lenkiewicz.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?