OGŁOSZENIE o konkursie na Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Nasz Dom” w Ostrowi Mazowieckiej

Materiał informacyjny - SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA "NASZ DOM"

Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Nasz Dom” w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu.

Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące warunki:

  1. wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze,
  2. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni na stanowiskach kierowniczych,
  3. preferowana licencja zarządcy nieruchomościami lub odpowiedni certyfikat,
  4. znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych, w szczególności znajomość prawa spółdzielczego oraz ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,
  5. znajomość statutu SML-W „Nasz Dom” w Ostrowi Mazowieckiej,
  6. umiejętność kierowania zespołem i zarządzania zasobami ludzkimi oraz wiedza z zakresu prawa pracy,
  7. biegła znajomość obsługi MS Office,
  8. komunikatywność, rzetelność i umiejętność podejmowania decyzji,
  9. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  10. korzystanie z pełni praw publicznych,
  11. niekaralność zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych,
  12. niekaralność za umyślne przestępstwo w tym przestępstwo skarbowe,
  13. pełna dyspozycyjność,
  14. brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym.

Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:

  1. CV wraz ze zdjęciem i list motywacyjny oraz informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres poczty e-mail),
  2. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia (dyplomy, licencje, certyfikaty, zaświadczenia),
  3. świadectwa pracy lub zaświadczenia potwierdzające 5-letni staż pracy w tym 2-letni na stanowiskach kierowniczych,
  4. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności,
  5. oświadczenie o nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni,
  6. oświadczenie o braku pokrewieństwa lub powinowactwa z członkami Rady Nadzorczej,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych,
  8. oświadczenie o zachowaniu tajemnicy uzyskanych w toku postepowania konkursowego danych i informacji dotyczących działalności Spółdzielni,
  9. oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzania konkursu i ich akceptacji.

Tryb przeprowadzania konkursu określa „REGULAMIN PRZEPROWADZENIA KONKURSU NA STANOWISKO PREZESA ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ LOKATORSK WŁASNOŚCIOWEJ „NASZ DOM” W OSTROWI MAZOWIECKIEJ” dostępny na stronie internetowej Spółdzielni: www.smnaszdom.pl oraz w siedzibie Spółdzielni ul. Lipowa 4 w Ostrowi Mazowieckiej.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie oznaczonej napisem „KONKURS NA STANOWISKO PREZESA ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ LOKATORSKO- WŁASNOŚCIOWEJ „NASZ DOM” W OSTROWI MAZOWIECKIEJ”, w terminie do dnia 01.09.2023 r. w sekretariacie Spółdzielni w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.

Rada Nadzorcza zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania konkursowego w każdym czasie bez podania przyczyny.

Z- ca Przewodniczącej Rady Nadzorczej
Agnieszka Kaczmarek

Przewodnicząca Rady Nadzorczej
Marta Kolator

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki