Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Maków Mazowiecki. Konkurs na dyrektora Miejskiego Domu Kultury

Artykuł sponsorowany
Burmistrz Miasta Makowa Mazowieckiego ogłasza konkurs na Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim.

Nazwa i adres jednostki: Miejski Dom Kultury w Makowie Mazowieckim, ul. Moniuszki 2, 06-200 Maków Mazowiecki

Określenie stanowiska: Dyrektor

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania kwalifikacyjne kandydata na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku lub specjalności kulturoznawstwo, zarządzanie kulturą, animacja lub pokrewne
c) co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim lub w działalności kulturalno-społecznej,
d) doświadczenie w pracy z grupami młodzieżowymi, artystycznymi oraz innymi środowiskami artystycznymi,
e) znajomość zagadnień pozyskiwania funduszy pozabudżetowych w tym funduszy unijnych,
f) umiejętność dobrej organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi,
g) komunikatywność, skrupulatność i rzetelność w prowadzeniu spraw na stanowisku pracy,
h) umiejętność podejmowania decyzji,
i) dyspozycyjność, samodzielność, wysoka kultura osobista,
j) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, k) nieposzlakowana opinia,
l) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
m) znajomość przepisów prawa dotyczących samorządu gminnego, w tym:
 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów wykonawczych,
 ustawy o finansach publicznych,
 prawo zamówień publicznych,
 kodeks pracy.

Oferty kandydatów powinny zawierać:
1. Opracowanie autorskie „Koncepcja planu działania i rozwoju Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim”.
2. CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
3. list motywacyjny,
4. kwestionariusz osobowy,
5. dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy,
6. oświadczenie:
a. oświadczenie kandydata, stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
b. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
c. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm),
7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy
specjalistyczne, studia podyplomowe itp.,

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
1. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Miejskiego Domu Kultury,
2. ustalanie zadań i zatwierdzenie okresowych planów pracy oraz nadzór nad terminowym wykonywaniem zadań,
3. nadzorowanie całokształtu zadań realizowanych przez Miejski Dom Kultury, w tym spraw finansowo-księgowych, administracyjnych i gospodarczych,
4. zapewnienie zabezpieczenia powierzonego Miejskiego Domu Kultury mienia oraz przepisów BHP i PPOŻ,
5. reprezentowanie Miejskiego Domu Kultury na zewnątrz,
6. opracowywanie materiałów do projektu budżetu, sprawozdań oraz wniosków finansowo-inwestycyjnych.

Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do 16 grudnia 2015 roku w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz dopiskiem „Konkurs na Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim”
- osobiście w godzinach pracy Urzędu Miejskiego na sekretariacie,
- listownie na adres Urząd Miejski w Makowie mazowieckim ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego). Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Przebieg postępowania konkursowego:
1. do przeprowadzenia postępowania konkursowego Burmistrz Miasta Maków Mazowiecki powoła komisję konkursową zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz.U. z 2004 nr 154, poz. 1629),
2. konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów,
II etap – ocena kwalifikacji zawodowych, wiedzy i predyspozycji kandydatów.
3. o dopuszczeniu do konkursu bądź odrzuceniu oferty z powodów formalnych oraz terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zainteresowani zostaną poinformowani telefonicznie i listownie,
4. Informacja o wyniku konkursu na stanowisko Dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim zostanie upowszechniona niezwłocznie w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

Informacje dodatkowe:
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków do 28 grudnia 2015 r. Przewidywane zatrudnienie od stycznia 2016 roku na czas określony – zgodnie z ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2012 r. poz. 406 ze zm.)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki