Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Konsumenckie dyżury w inspekcji handlowej

Mieczysław Bubrzycki
sxc.hu
W związku ze Światowym Dniem Konsumenta przez kolejne trzy dni są dodatkowe dyżury w ostrołęckiej Delegaturze Inspekcji Handlowej.

Od 2000 r. w dniu 15 marca w Polsce oficjalnie obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta. To dobra okazja do przybliżenia konsumentom ich praw i zapoznanie ich z działalnością inspekcji handlowej w zakresie ochrony konsumentów.

Inspekcja Handlowa jest wyspecjalizowanym organem kontroli powołanym do ochrony interesów i praw konsumentów, poprzez:
- podejmowanie mediacji,
- organizowanie i prowadzenie stałych i polubownych sądów konsumenckich, celem pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.

Na terenie Ostrołęki oraz powiatów: ostrołęckiego, makowskiego, przasnyskiego, ostrowskiego i wyszkowskiego zadania te realizuje Delegatura Inspekcji Handlowej w Ostrołęce mająca siedzibę w budynku przy ul. Gorbatowa 15, gdzie osobiście, telefonicznie pod numerem 29 760 58 75 lub elektronicznie pod adresem [email protected] można uzyskać bezpłatnie wszelkie informacje i porady, dotyczące praw konsumenckich związanych z wykonywaniem umów kupna–sprzedaży czy świadczenia usług.

Porady i informacje konsumenci mogą uzyskać w biurze Delegatury IH, codziennie w godz. 8.15 – 16.15 (w poniedziałki do godz. 17.00 , w środy do godz. 18.00 ).

Z okazji Światowego Dnia Konsumenta (15 marca) będą dodatkowe dyżury:

- 13 marca 2017 r. (poniedziałek) w godz. 1615 – 1700 (pokój Nr 152) - Krzysztof Leszczyński – dyrektor delegatury

- 14 marca 2017 r. (wtorek) w godz. 1615 – 1700 (pokój Nr 150) - Wiesław Stachowicz – st. specjalista

- 15 marca 2017 r. (środa) w godz. 1615 – 1800 (pokój Nr 149) - Marzena Lelujka – specjalista

W czasie dyżurów pracownicy Delegatury Inspekcji Handlowej odpowiedzą na pytania dotyczące reklamacji towarów i usług, obowiązków sprzedawców oraz możliwości rozwiązywania sporu przedsiębiorcą.

- W tym roku chcielibyśmy szczególnie zainteresować obowiązującymi od 10 stycznia 2017 r. przepisami ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich – informuje Krzysztof leszczyński, dyrektor Delegatury Inspekcji Handlowej w Ostrołęce. - Wszyscy jesteśmy konsumentami i jako konsumenci codziennie zawieramy umowy, które kształtują nasze prawa i obowiązki. Umową jest zakup długopisu, butów i samochodu, a także wykonanie usługi fryzjerskiej czy pralniczej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki