MKTG SR - pasek na kartach artykułów
1 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i...
fot. Aneta Żurek/Polska Press

Wirtualne przymierzalnie, inteligentne koszyki.. Sprawdź, jak będą wyglądały sklepy w 2025 roku!

- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i obsługi klienta w sklepie stacjonarnym ze sklepem internetowym za istotne dla rozwoju ich biznesu, wynika z raportu „Zebra 2017 Retail Vision Study”. Szybko bowiem okazało się, wbrew początkowym obawom, że oba kanały sprzedaży tzn. tradycyjny i online, mogą się świetnie uzupełniać, jeśli dba się o ich równomierny rozwój. Dlatego tak istotna jest cyfryzacja sklepów stacjonarnych i wprowadzanie rozwiązań technologicznych wspierających sprzedaż. Dzięki nim zyskują dwie strony – sprzedawcy zwiększają obroty oraz mogą lepiej poznać preferencje i zwyczaje zakupowe odbiorców ich produktów i usług. Klienci natomiast oszczędzają czas i otrzymują spersonalizowaną ofertę – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Zobacz również

Sprawdź co Cię czeka w najbliższym tygodniu - Horoskop. Wróżka Roma przepowiada

Sprawdź co Cię czeka w najbliższym tygodniu - Horoskop. Wróżka Roma przepowiada

Koncert Urszuli Dudziak z okazji 10-lecia CK "Browar B." we Włocławku. Zdjęcia, wideo

Koncert Urszuli Dudziak z okazji 10-lecia CK "Browar B." we Włocławku. Zdjęcia, wideo

Polecamy

Sabalenka o drugim finale w dwa tygodnie ze Świątek: „Nie będę ostrożna, zaryzykuję”

Sabalenka o drugim finale w dwa tygodnie ze Świątek: „Nie będę ostrożna, zaryzykuję”

Putin o propozycji olimpijskiego rozejmu Macrona: „Tą drogą daleko nie zajdziemy”

Putin o propozycji olimpijskiego rozejmu Macrona: „Tą drogą daleko nie zajdziemy”

Zjadłam czereśnie i okazało się, że mam ciężką alergię. Oto, co się ze mną stało

Zjadłam czereśnie i okazało się, że mam ciężką alergię. Oto, co się ze mną stało