Nowoczesne centrum obsługi telefonicznej powstało w Wyszkowie przy ul. Leśnej. Właściciele spółki "TeleLogika" ogłosili m.in. na naszych łamach nabór pracowników. Do końca tego roku chcą zatrudnić 50 osób, a w najbliższych dwóch latach - kolejnych 100 pracowników. Jak pokazały pierwsze dni rekrutacji, nie powinno z tym być w Wyszkowie problemów.
- Mailem swoje CV wysłało nam do tej pory (środa, 5 października) 720 osób i cały czas spływają kolejne zgłoszenia. Do tego codziennie około 20 osób przynosi swoje dokumenty do siedziby firmy. Zostaliśmy zawaleni CV - przyznaje Witold Roszuk.
Jak mówi, nie spodziewał się takiego zainteresowania pracą w nowym call center. Co ciekawe, wśród osób starających się o prace w "TeleLogice" jest wiele z doświadczeniem w tej branży.
- Te osoby pracowały w call center w Warszawie i mają niezbędne doświadczenie i kwalifikacje. Okazało się, że jest naprawdę dużo fachowców tej branży w Wyszkowie. Wybraliśmy już 30 osób - dodaje Roszuk.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?