Urząd Miasta na to stanowisko urzędnicze prowadzi nabór otwarty i konkurencyjny. Kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z pełni praw publicznych, mieć wykształcenie średnie ekonomiczne bądź wyższe o kierunkach ekonomicznych; staż pracy 5 lat, w tym 3 lata w wykonywaniu podobnych czynności. W zakresie obowiązków będzie prowadzenie kasy Urzędu Miasta, dokonywanie podjęć i wypłat, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania i rozliczanie się z nich.
Szczegółowe wymagania wobec kandydatów można znaleźć na stronie Urzędu Miasta - www.ostroleka.pl.
CV i wymagane dokumenty należy składać do 18 listopada.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?