To się nazywa mocna reklama. Zobacz kto reklamuje wyroby ostrołęckiej mleczarni

possowski
Co o tym sądzicie?
To się nazywa mocna reklama. Zobacz kto reklamuje wyroby ostrołęckiej mleczarni

Desery produkowane przez Spółdzielnię Mleczarską Ostrołęka reklamuje Waldemar Nol. Ostrołęczanom nie trzeba go bliżej przedstawiać - to kulturysta, posiadacz tytułów i medali mistrzostw Europy i świata weteranów a także miejski radny.

Pan Waldemar nie jest oczywiście anonimowy także poza Ostrołęką, w środowisku osób zajmujących się lub zainteresowanych kulturystyką. "Legenda polskiej kulturystyki" - takie określenie najczęściej można usłyszeć w odniesieniu do jego osoby.

Podoba Wam się taka reklama? A może nie? Wyraźcie swoją opinię w komentarzach

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

s
subiektywny
Jak zawsze łysy tumek popisał się kompletnym brakiem wyczucia reklamowego. Do kogo on kieruje te produkty... Tomek chyba się z dyrektorem... na głowy zamieniłeś.
@
Reklamowć produkty powinna kurpianeczka. Ale Spółdzielnia nie jest tym zainteresowana tak samo jak aktualizacją swojej strony OSM. Wchodząc na tą stronę i wybieram aktualności a tam 2005,2006 i 2007 rok
G
Gość
Uważam, że to nietrafiony pomysł. Mleczarnia pomyliła chyba grupę docelową. Kto w końcu ma jeść te serki? Seniorzy i kulturyści czy dzieci i młodzież? Lepiej by było gdyby na reklamie znalazł się ktoś młodszy.

Pan Noll może jest i rozpoznawalny, ale wśród bywalców dyskotek oraz w Ostrołęce, no i w swojej branży - wśród kulturystów. Poza Ostrołęką jest praktycznie nieznany.

Felek ma racje, że w Ostrołęce czy w regionie znalazłoby się paru innych młodych sportowców, którzy byliby lepszymi twarzami dla tej kampanii. Ale może to nie jedyna twarz tej kampanii i SML nas jeszcze czymś zaskoczy.
W
Wospppp
Myślę, że to bardzo dobry pomysł, nie wiem dlaczego innym to nie odpowiada :-)
G
Gość
ta reklama to kompletna klapa, zupełnie nietrafiony pomysł.
U
Ultimate
Z całym szacunkiem, ale ten Pan nie pasuje jak dla mnie. Cała reklama jest strasznie słaba - mogli się bardziej postarać.

Wyroby są bardzo dobre do nich nic nie mam.
G
Gość
cudze chwalicie swojego..................ja myślę ze to bardzo fajny pomysł w końcy znana twarz mi np. z dyskoteki m.in. w przytułach .........rozpoznawalny więc po co przepłacac sztucznym gwiazdeczkom a serki jak dobre same się sprzedadzą
F
Felek
Od dziś przestaję kupować Milandię, którą reklamuje radny z pewnego ugrupowania. Teraz ta marka będzie mi się tylko z tym ugrupowaniem kojarzyła. Ciekawe czy nie bez znaczenia jest to, że mamy rok wyborczy i czy aby w ten sposób nie mamy do czynienia z rozpoczęciem kampanii wyborczej. A co w Ostrołęce nie ma sportowców, np. młodzieży, którzy mają również osiągnięcia? Wyobrażacie sobie sytuację, w której tabuny kulturystów szturmują sklepy w poszukiwaniu serków owocowych?
o
oooooooooooooo dżizaz
to już po mleczarni, niech się dyrektor szykuje na bezrobocie, a taki dobry był z niego herbatnik
r
rany
O rany, co za szkaradna reklama
Dodaj ogłoszenie