Do wniosku należy załączyć następujące dokumenty:
- wniosek (z określeniem ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do usunięcia w roku 2012),
- informację o wyrobach zawierających azbest (wszystkich na terenie posiadanych nieruchomości),
- oświadczenie dotyczące zgłoszenia planowanych prac remontowych (zgłoszenia dokonuje się w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie przedkładając załączone dokumenty oraz mapę zasadniczą),
- oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele remontowe
- oświadczenie dotyczące uzyskania prawomocnych decyzji administracyjnych (w przypadku zmiany konstrukcji budynku lub jego rozbiórki wydawane przez Starostę Powiatu Wyszkowskiego),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przygotowania i realizacji wniosku.
Oświadczenia dotyczące decyzji lub zgłoszeń do organów administracji architektoniczno- budowlanej należy wypełnić dla określonego przypadku (jedno z dwóch możliwych).
Uwzględniane będą tylko kompletne wnioski zawierające wszystkie wymagane załączniki.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu (29) 743 77 04, adresem e-mail: [email protected] lub osobiście w pokoju 113 Urzędu Miejskiego w Wyszkowie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?