- Dziękujemy klientom za to, że dostrzegają nasze starania we wprowadzaniu dla nich przyjaznych rozwiązań. Przyznanie nam godła "Firma Przyjazna Klientowi" nie jest wynikiem przypadku. My najpierw pytamy naszego klienta o to, jakie są jego oczekiwania, a następnie robimy wszystko, aby te oczekiwania spełnić - mówi Wiktor Taszka, członek zarządu ds. sprzedaży i obsługi klienta PGE Obrót S.A. - Klienci to nasi partnerzy w biznesie - bardzo cieszy fakt, że są zadowoleni i wysoko oceniają nasze standardy obsługi - dodaje Wiktor Taszka.
"Firma Przyjazna Klientowi" to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji firmy. To nagroda przyznawana na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez organizatora projektu - Fundację Obserwatorium Zarządzania, instytucję z otoczenia biznesu zajmującą się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?