Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PGE Obrót to "Firma Przyjazna Klientowi"

Beata Modzelewska
archiwum PGE
PGE Obrót przyznano prestiżowe godło "Firma Przyjazna Klientowi". O tym, czy dana firma zasługuje na taką nagrodę, decydują wyłącznie klienci. Spółkę doceniono za profesjonalizm oraz solidną i uprzejmą obsługę.

- Dziękujemy klientom za to, że dostrzegają nasze starania we wprowadzaniu dla nich przyjaznych rozwiązań. Przyznanie nam godła "Firma Przyjazna Klientowi" nie jest wynikiem przypadku. My najpierw pytamy naszego klienta o to, jakie są jego oczekiwania, a następnie robimy wszystko, aby te oczekiwania spełnić - mówi Wiktor Taszka, członek zarządu ds. sprzedaży i obsługi klienta PGE Obrót S.A. - Klienci to nasi partnerzy w biznesie - bardzo cieszy fakt, że są zadowoleni i wysoko oceniają nasze standardy obsługi - dodaje Wiktor Taszka.

"Firma Przyjazna Klientowi" to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji firmy. To nagroda przyznawana na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez organizatora projektu - Fundację Obserwatorium Zarządzania, instytucję z otoczenia biznesu zajmującą się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki