18 kwietnia do dyżurnego ostrołęckich policjantów zgłosił się ostrołęczanin i poinformował o oszustwie podczas internetowych zakupów.
Nie ma ani telefonu, ani pieniędzy
Mężczyzna powiedział, że 20 marca bieżącego roku za pośrednictwem jednego z popularnych portali aukcyjnych postanowił kupić telefon za kwotę 600 złotych. W tym celu nawiązał kontakt ze sprzedającym. Jednak, aby zabezpieczyć się przed oszustwem uzgodnił z nim, że wpłaci na jego konto tylko połowę wartości telefonu, a resztę ureguluje przy odbiorze zamówionego towaru. Sprzedający zgodził się na taką formę zapłaty.
"Chwilowe trudności"
Mieszkaniec naszego miasta tego samego dnia przelał ustaloną kwotę pieniędzy na wskazane przez sprzedającego konto. Jednak do chwili obecnej nie otrzymał zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy. Sprzedający kilka dni po transakcji odbierał od niego telefony, ale za każdym razem usprawiedliwiał opóźnienie nadania przesyłki ,,chwilowymi trudnościami”. Po kilku dniach jego połączenie było jednak automatycznie odrzucane.
Dalsze postępowanie w tej sprawie prowadzą policjanci z ostrołęckiego wydziału do walki z przestępczością gospodarczą i korupcją.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?