Przerwa technologiczna spowodowana jest okresowym przeglądem technicznym obiektu oraz wykonaniem prac konserwacyjnych, serwisem eksploatacyjnym urządzeń.
Jak informuje dział marketingu i promocji Parku Wodnego, wszystkie wymienione prace mają na celu poprawienie usług jakie świadczy Park Wodny Aquarium.
Termin wykonania wspomnianych działań został wybrany z uwagi na przewidywaną mniejszą frekwencję w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku . Dzięki tym pracom nie planujemy przerwy w wakacje, kiedy największa liczba klientów odwiedza Park Wodny w Ostrołęce.
Osoby, które wykupiły u nas karty, zarówno wartościowe jak i ilościowe, pragniemy uspokoić, że nie poniosą żadnej straty z tytułu przerwy a okres ważności wszystkich kart zostanie przez nas przedłużony o 30 dni. Za wszelkie niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy, licząc na zrozumienie i wyrozumiałość.
Wszystko podyktowane jest troską o świadczenie usług na najwyższym poziomie w trosce o naszego Klienta i Jego zadowolenie. Mamy nadzieję, że po okresie przerwy nasze usługi spotkają się z jeszcze większym zainteresowaniem oraz zadowoleniem wszystkich Państwa.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?