Bank BNP Paribas sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. W nowym formacie placówki wyposażone są w tablety i inne urządzenia przyspieszające bankowe procesy.
Digitalizacja i prostota to dwa z pięciu głównych filarów naszej strategii, a nowy format oddziałów łączy je oba
– mówi Robert Drewnowski, dyrektor Oddziału Banku BNP Paribas SA w Ostrołęce. - Jako bank zmieniającego się świata, śledzimy i dostrzegamy potrzeby naszych klientów. Staramy się dostosowywać do ich oczekiwań i odpowiadać na nie. Naszym celem jest zapewnienie klientom większej dostępności i wygody. Będziemy konsekwentnie pracować nad podnoszeniem standardów placówek, kierując się wyborami klientów i dbając jednocześnie o komfort pracy naszych doradców.
BNP Paribas. Bank przyjazny klientom
W nowym oddziale nie zapomniano o komforcie klientów. Każdy, kto zechce spotkać się z doradcą, może umówić się na rozmowę w odpowiednio przygotowanej salce konferencyjnej i omówić swoje finansowe sprawy przy filiżance świeżo parzonej kawy. W oddziale w Ostrołęce wyznaczono również strefę przyjazną dzieciom, w której najmłodsi znajdą dla siebie rozrywki, pozwalające rodzicom poświęcić swoją uwagę w pełni sprawom finansowym.
Oddział Banku BNP Paribas przy ul. Gen. A.E.Fieldorfa „Nila” 9 w Ostrołęce jest dostępny dla klientów w poniedziałek w godzinach 10:30-18:00, od wtorku do piątku w godzinach 8:30 do 16:00.
Zobacz naszą galerię
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?