MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Zobacz również

Spółka Zremb Chojnice z 16-procentowym wzrostem przychodów w pierwszym kwartale

Spółka Zremb Chojnice z 16-procentowym wzrostem przychodów w pierwszym kwartale

I Komunia Święta w parafii Matki Bożej Wspomożenia Wiernych w Połańcu (ZDJĘCIA)

I Komunia Święta w parafii Matki Bożej Wspomożenia Wiernych w Połańcu (ZDJĘCIA)

Polecamy

Mieszkaniec Makowa próbował przekupić policjantów

Mieszkaniec Makowa próbował przekupić policjantów

Jak dobrze znasz kwiaty balkonowe? Sprawdź się w naszym quizie!

Jak dobrze znasz kwiaty balkonowe? Sprawdź się w naszym quizie!

Squid Game sezon 2 – wiemy, kiedy premiera

NOWE FAKTY
Squid Game sezon 2 – wiemy, kiedy premiera