MKTG SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Aż 169 prezentacji w ramach 41. edycji DRUZBACKI. Dla kogo nagrody?

Aż 169 prezentacji w ramach 41. edycji DRUZBACKI. Dla kogo nagrody?

Żywa Biblioteka w Sosnowcu. Poznaj wyjątkowych ludzi

Żywa Biblioteka w Sosnowcu. Poznaj wyjątkowych ludzi

Polecamy

Spływ na byle czym w Kamiance i Przegląd Muzyki Szanty tuż tuż. Zgłoś się!

Spływ na byle czym w Kamiance i Przegląd Muzyki Szanty tuż tuż. Zgłoś się!

Wypadek w Kurpiach Szlacheckich gm. Troszyn. Pięć osób rannych

Wypadek w Kurpiach Szlacheckich gm. Troszyn. Pięć osób rannych

Marta Lipińska przysięgała dwukrotnie. Z drugim mężem jest od ponad pół wieku

Marta Lipińska przysięgała dwukrotnie. Z drugim mężem jest od ponad pół wieku