Jak zwiększyć sprzedaż poprzez reklamę internetową

Materiał partnera

Wiele firm obecnych w internecie nawet wiele lat wciąż nie ma pomysłu na to, skąd czerpać klientów. Odpowiedzią na ich rozterki jest naturalnie efektywny marketing sieciowy, który w szybki i skuteczny sposób potrafi podbić obroty firmy oraz zwiększyć jej rozpoznawalność na rynku. Tajemnicą sukcesu w świecie WWW pozostaje jednak wybranie odpowiednich narzędzi do osiągnięcia celu. Poniżej prezentujemy dwie najbardziej sprawdzone metody prowadzenia kampanii promocyjnej w wirtualnej rzeczywistości.

Spróbuj magii linków sponsorowanych Adwords

Na początek warto zwrócić uwagę na najchętniej wybierany przez początkujących przedsiębiorców typ marketingu w sieci. Jest nim oczywiście wybór tak zwanych linków sponsorowanych, a więc reklam, za których umieszczenie w wynikach wyszukiwania płacimy Google. Istnieje specjalnie zaprojektowane narzędzie do konfiguracji tego rodzaju odnośników marketingowych. Adwords (bo tak nazywa się oprogramowanie) pozwoli nam wybierać dla jakich słów kluczowych ma zostać wyświetlony nasz baner, w jakich godzinach, komu oraz najważniejsze: na jakich zasadach będziemy się rozliczać z reklamodawcą. Ogromną zaletą kampanii linków sponsorowanych pozostaje fakt, iż zaczyna ona swoje działanie już po około piętnastu minutach od opłacenia budżetu naszych działań. Oznacza to koniec czekania na efekty żmudnie wypracowywanych akcji promocyjnych. Twoja reklama będzie nie tylko widoczna, ale także realnie podniesie ilość użytkowników odwiedzających twoją witrynę.

Wartość reklamowa SEO

Bardzo wielu specjalistów słysząc hasło „reklama w internecie” rozumie pod tym pojęciem tylko kampanie linków sponsorowanych kojarzone głównie z Google Adwords i działaniami w systemie Pay Per Click (płatność od kliknięcia). To jednak spory błąd, zwłaszcza że wiele innych metod posiada wcale nie gorszą wartość marketingową od wspomnianego PPC. Najlepszym przykładem kampanii, która działa jak najlepszy rodzaj wykupionej promocji marki jest SEO określane często jako pozycjonowanie stron. Chociaż przy rzetelnym i poprawnym wykonaniu kampanii zajmuje ono nieco więcej czasu, jest jednocześnie znacznie trwalszą formą reklamy w wyszukiwarce internetowej. SEO ma bowiem za zadanie uzyskać dla twojego sklepu czołową lokatę w organicznych wynikach Google. Dlatego właśnie, kiedy już osiągniesz TOP 3 w danej dziedzinie możesz być pewny, że na twoją witrynę co dzień będą wchodziły rzesze potencjalnych nabywców zachęcone wysoką pozycją w wyszukiwaniu – komentuje specjalista do spraw marketingu z Afterweb.pl

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie