BURMISTRZ MYSZYŃCA ogłasza I przetarg pisemny ograniczony

Materiał informacyjny Gminy Myszyniec

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Na podstawie art. 13 ust. 1, art. 25 ust. 1, art. 35 ust. 1 i 2, art. 37 ust. 4, art. 40 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 344 z późn. zm.).

BURMISTRZ MYSZYŃCA
ogłasza I przetarg pisemny ograniczony

na dzierżawę 3 lokali użytkowych położonych w Myszyńcu przy ul. Kasztanowej 16A, 16B, 16C
na czas nieoznaczony

I. Przedmiot przetargu:

Niżej wymienione lokale użytkowe stanowiące własność Gminy Myszyniec:

Lokale użytkowe będące przedmiotem przetargu znajdują się na nieruchomości położonej na terenie miasta i gminy Myszyniec. Nieruchomość jest częściowo zabudowana zespołem budynków Centrum Usług Medycznych w Myszyńcu przy ul. Kasztanowej, tj. lokalami użytkowymi nr 16A, 16B i 16C, które to objęte są odrębnie każdy z nich przedmiotowym przetargiem. Lokale przeznaczone są do świadczenia usług leczniczych, w związku z tym wybrana forma przetargu ograniczonego jest uzasadniona funkcją obiektu przeznaczonego do dzierżawy. Uzbrojenie techniczne: energia elektryczna, sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, C.O. (gazowe), dostęp do drogi o nawierzchni żwirowej.

Dla terenu nieruchomości nie ma uchwalonego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Decyzją Burmistrza Myszyńca nr 41/21 z dnia 8 czerwca 2021 r. dla nieruchomości ustalone zostały warunki zabudowy i zagospodarowania terenu na budowę zespołu budynków stanowiących Centrum Usług Medycznych w Myszyńcu.

Dzierżawca będzie ponosił koszty i świadczenia związane z eksploatacją przedmiotu niniejszej umowy tj. koszty ogrzewania (gaz), energii elektrycznej, wody, ścieków i odpadów komunalnych.
Nieruchomość wolna jest od ograniczeń, obciążeń i praw osób trzecich.

Z tytułu prowadzonej działalności Dzierżawca będzie zobowiązany do opłacenia podatku od nieruchomości, na podstawie złożonej deklaracji, w wysokości zgodnej z uchwałą Rady Miejskiej w Myszyńcu.

Warunki dotyczą odrębnie każdego z lokali objętych przetargiem.
II. Termin i miejsce składania zgłoszenia uczestnictwa
1. Pisemne zgłoszenie uczestnictwa w przetargu wraz z wymaganymi niżej dokumentami należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec w Punkcie Obsługi Mieszkańców (parter budynku) w terminie do dnia 19 czerwca 2023 r. do godz. 14:00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Zgłoszenie uczestnictwa w przetargu ograniczonym - lokalu użytkowego nr …… w Centrum Usług Medycznych w Myszyńcu”.

Zgłoszenie uczestnictwa w przetargu powinno zawierać:
a) imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot,
b) datę sporządzenia zgłoszenia,
c) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,
d) dowód wniesienia wadium (patrz: pkt V w niniejszym ogłoszeniu)
e) wypis z CEIDG lub KRS,
f) dokumenty potwierdzające, iż oferent jest podmiotem leczniczym prowadzącym działalność leczniczą zgodnie z ustawą o działalności leczniczej tj. wydruk księgi rejestrowej z Rejestru Podmiotów Prowadzących Działalność Leczniczą;
g) opis działalności medycznej do prowadzenia usług w lokalu dla mieszkańców Gminy Myszyniec zawierająca opis działalności leczniczej, którą oferent zamierza prowadzić w lokalu, w szczególności określenie zakresu mających być świadczonych praktyk leczniczych i usług medycznych, warunków z nich skorzystania, wskazanie czy w tym zakresie podmiot ma zawarty kontrakt z NFZ lub zamierza go uzyskać.

Brak chociażby jednego z ww. danych spowoduje, iż Komisja przetargowa nie zakwalifikuje takiej oferty do części niejawnej przetargu.

2. Lista osób zakwalifikowanych do uczestnictwa w przetargu zostanie wywieszona w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, na tablicy ogłoszeń, umieszczenie na stronie internetowej Gminy Myszyniec (www.myszyniec.pl w zakładce Nieruchomości) oraz na stronie BIP (http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce Zamówienia publiczne i przetargi >> Sprzedaż, dzierżawa nieruchomości) do dnia 21 czerwca 2023 r.

III. Termin i miejsce składania ofert
1. Termin: do dnia 23 czerwca 2023 r. roku do godz. 10:00.
2. Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, Punkt Obsługi Mieszkańców (parter budynku).
3. Pisemna oferta powinna zawierać:
a) imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot,
b) datę sporządzenia oferty,
c) oferowana stawka czynszu dzierżawnego za 1 miesiąc, co najmniej równą cenie wywoławczej.

IV. Warunki udziału w przetargu.
1. Przetarg jest ograniczony do podmiotów prowadzących działalność na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 618 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 5 grudnia 1996r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 464 z późn. zm.), z zastrzeżeniem przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.584 z późn. zm.). Oferent zobligowany jest do złożenia oferty medycznej.
2. Jeden oferent może złożyć tylko jedną ofertę na jeden z trzech lokali użytkowych będących przedmiotem przetargu.
Przetarg składa się z części jawnej i niejawnej.
3. Część jawna przetargu w obecności oferentów, odbędzie się dnia 23 czerwca 2023 r. o godz. 11:00 na sali narad Urzędu Miejskiego w Myszyńcu (I piętro, sala nr 16).
4. Komisja przetargowa w części jawnej przetargu:
a) poda liczbę otrzymanych ofert,
b) dokona otwarcia kopert z ofertami oraz sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które złożyły oferty,
c) przyjmie wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów,
d) weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu,
e) zawiadomi oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu oraz o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu.
5. Komisja przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli:
a) nie odpowiadają warunkom przetargu,
b) zostały złożone po wyznaczonym terminie,
c) nie zawierają wymaganych warunkami przetargu danych lub dane te są niekompletne,
d) nie zawierają dowodów wpłacenia wadiów,
e) są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich treści.
6. W części niejawnej przetargu komisja przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert oraz wybiera najkorzystniejszą z nich tj. ofertę z najwyższą stawką czynszu za 1 miesiąc lub stwierdza, że nie wybiera żadnej ze złożonych ofert, z zastrzeżeniem, że w przypadku złożenia ofert równorzędnych komisja organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli te oferty. W takim przypadku Komisja zawiadamia tych oferentów o terminie dodatkowego przetargu oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert. W dodatkowym przetargu ustnym ograniczonym oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny powyżej najwyższej ceny zamieszczonej w równorzędnych ofertach, dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień.
7. Przetarg może się odbyć, chociażby zakwalifikowano do przetargu tylko po jednym oferencie spełniającym warunki przetargu do każdego z lokali użytkowych.
8. Organizator przetargu dokona wyboru oferty zawierającej najwyższą cenę za dany lokal.
9. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny bądź przedłużenia terminów podanych w niniejszym ogłoszeniu, a także – przed terminem składania ofert – modyfikacji treści dokumentacji przetargowej.
V. Sposób przygotowania i składania ofert
1. Dzierżawca może złożyć jedną ofertę, odrębną na każdy lokal.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim.
3. Ofertę można składać w formie pisemnej, osobiście, pocztą na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, Punk Obsługi Mieszkańców(parter budynku) w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dzierżawa lokalu użytkowego nr …… w Centrum Usług Medycznych w Myszyńcu

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie w pieniądzu wadium w wysokości określonej w tabeli powyżej, na konto:

Urzędu Miejskiego w Myszyńcu
nr 25 8920 0001 0000 1720 2000 0060
w Kurpiowskim Banku Spółdzielczym w Myszyńcu.

Wpłaty wadium należy dokonać do dnia 19 czerwca 2023 r., przy czym liczy się termin faktycznego wpływu ww. kwoty na konto Urzędu Miasta. Tytuł wpłaty wadium winien jednoznacznie wskazywać uczestnika przetargu oraz nieruchomość, której wpłata wadium dotyczy.

Wpłacone wadium zostanie zwrócone uczestnikom przetargu nie później niż przed upływem 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał, zostanie zwrócone w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku uchylania się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy dzierżawy, wpłacone wadium podlega przepadkowi.

Umowa dzierżawy zostanie podpisana w terminie do 14 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
Istnieje możliwość obejrzenia lokalu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Burmistrz zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

VI. Informacje dotyczące podpisania umowy:

Ogłoszenie o przetargu zostało podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, poprzez ogłoszenie w prasie lokalnej Tygodnik Ostrołęcki oraz umieszczenie na stronie internetowej Gminy Myszyniec (www.myszyniec.pl w zakładce Nieruchomości) oraz na stronie BIP (www.myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce Zamówienia publiczne i przetargi >> Sprzedaż, dzierżawa nieruchomości).

Szczegółowe informacje dotyczące przetargu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu przy Placu Wolności 60, 07-430 Myszyniec w pokoju nr 10 na parterze budynku, telefonicznie pod nr telefonu 29 7721 141 w. 35 lub mailowo: [email protected] lub w pokoju nr 13 na parterze budynku, telefonicznie pod nr telefonu 29 7721 141 w. 24 lub mailowo: [email protected].

Burmistrz Myszyńca
/-/ Elżbieta Abramczyk

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o przetargu:

Klauzula informacyjna dla uczestników przetargu w związku z przetwarzaniem danych osobowych

1. Niniejsza informacja dla uczestników przetargu została wydana zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE obowiązujące od dnia 25 maja 2018 roku – dalej jako: RODO) i dotyczy danych osobowych pozyskiwanych przez Gminę Myszyniec, jako administratora tych danych osobowych.
Dokument niniejszy zawiera informację o wszelkich formach przetwarzania danych osobowych w odniesieniu do:
1) osób fizycznych biorących udział w przetargu,
2) pracowników, współpracowników, pełnomocników, przedstawicieli lub reprezentantów podmiotów innych niż osoby fizyczne, biorących udział w przetargu,

2. Podanie danych osobowych określonych poniżej w ust. 3 jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla prowadzenia przetargu oraz innych działań prowadzących do zawarcia umowy pomiędzy osoba która przetarg wygra a Gminą Myszyniec (konsekwencją braku podania danych jest uniemożliwienie udziału w Przetargu).
3. W związku z przetargiem, Gmina Myszyniec może przetwarzać podane dane osobowe, takie jak:
1) imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności gospodarczej, adres korespondencyjny,
2) dane kontaktowe, takie jak adres e-mail, numer telefonu lub faxu,
3) numery rejestrowe (PESEL, NIP lub REGON),
4) inne dane zawarte w oświadczeniach uczestnika przetarg, ujawnione w toku przeprowadzonego postępowania przetargowego.

4. Dane są przetwarzane wyłącznie, gdy:
1) przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia czynności przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) - w zakresie danych osobowych uczestników przetargu, z którymi Gmina Myszyniec może zawrzeć umowę;
2) przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania zobowiązań umownych w sytuacji, gdy uczestnik przetargu jest lub będzie stroną umowy zawartej ze Gminą Myszyniec (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
3) przetwarzanie jest konieczne w celu wywiązania się z obowiązków prawnych lub wprost nakazuje to przepis prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – w zakresie danych osobowych zawartych w dokumentach podlegających archiwizacji na podstawie przepisów prawa;
4) przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji uzasadnionych interesów Gminy Myszyniec lub osoby trzeciej i nie wpływa nadmiernie na interesy uczestnika przetargu, ani podstawowe prawa i wolności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), z zachowaniem równowagi pomiędzy uzasadnionym interesem Gminy Myszyniec a prywatnością.

5. Gmina Myszyniec może przekazywać dane osobowe tylko w zakresie, w jakim jest to niezbędne dla prowadzenia działalności przez Gminę, a w szczególności:
1) podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Gminy Myszyniec, np.:
a) podmiotom świadczącym usługi archiwizacji dokumentów,
b) podmiotom świadczącym na rzecz Gminy Myszyniec usługi hostingu i serwisu poczty elektronicznej i innych elektronicznych środków komunikacji, a także systemów informatycznych;
2) innym administratorom danych osobowych, takim jak:
a) dostawcy usług kurierskich lub pocztowych,
b) podmioty prowadzące działalność doradczą, podmioty prowadzące działalność audytorską oraz kancelarie prawne.

6. Dane osobowe są przetwarzane w celach określonych w ust. 4 powyżej i w zakresie koniecznym dla ich osiągnięcia tak długo, jak jest to niezbędne, w szczególności:
1) w celu obsługi przetargu - przez czas trwania przetargu,
2) poprzez przechowywanie dokumentacji dla celów wykazania spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa - przez okres wskazany we właściwych przepisach prawa, co do zasady 5 lat,

7. Każda osoba ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych przetwarzanych przez Gminę Myszyniec. W razie stwierdzenia, że jakiekolwiek informacje są nieprawidłowe lub niekompletne, możliwe jest złożenie wniosku o ich sprostowanie.
2) wycofania zgody w każdym momencie (z zastrzeżeniem, że wycofanie to nie naruszy zgodności z prawem przetwarzania danych dokonanego przed wycofaniem),
3) żądania usunięcia danych osobowych - w przypadkach określonych przepisami RODO,
4) żądania sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadkach określonych przepisami RODO,
5) wyrażenia sprzeciwu - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych, jeżeli takie przetwarzanie dokonywane jest w celu realizacji interesu publicznego lub uzasadnionych interesów Gminy Myszyniec lub strony trzeciej,
6) złożenia skargi do właściwego organu ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prośby, żądania lub sprzeciwy będą przez Gminę Myszyniec weryfikowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Gmina Myszyniec zastrzega, że w celu zapewnienia aktualności i dokładności danych osobowych, może okresowo prosić uczestników przetargu o sprawdzenie i potwierdzenie danych osobowych, które już posiada lub poinformowanie o wszelkich zmianach dotyczących tych danych osobowych (takich jak np. zmiana adresu e-mail).
9. Jeżeli będzie to wymagane prawem, informacje dotyczące ewentualnych zmian przetwarzania danych osobowych opisanych w niniejszym dokumencie, zostaną przekazane za pośrednictwem adekwatnej formy komunikacji zazwyczaj używanej przez Gminę Myszyniec w kontaktach z uczestnikami przetargu.
10. Inspektorem ochrony danych osobowych jest dr Bartosz Mendyk, kontakt: [email protected] tel. 507-054-139,.

Oświadczenie uczestnika przetargu

Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/em się z „Klauzulą informacyjną dla uczestników przetargu w związku z przetwarzaniem danych osobowych”

…………………………………………………………………………….

/miejscowość, data, imię i nazwisko, podpis/

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki