Ewa Minge
Ostrołęcka mleczarnia korzysta z coraz to nowych pomysłów marketingowych. Ostatni to współpraca ze światowej sławy, polską projektantką mody, Ewą Minge. Rekomenduje ona swoim nazwiskiem produkty ze znanej już klientom serii, którą łączy zawartość kwasów tłuszczowych z rodziny omega 3 i omega 6. Asortyment jest szeroki: masło, smakowe serki śmietankowe, śmietana, serki topione i sery żółte.
To właśnie te produkty pakowane są w charakterystyczne, czarne opakowania. Udział Ewy Minge w promowaniu wyborów ostrołęckiej mleczarni nie ograniczy się tylko do rekomendacji. Szczegóły kampanii reklamowej są jednak na razie objęte tajemnicą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?