O tym, kto otrzymał tytuł Superbrands, decydowali klienci. Ponad 10 000 osób wypowiedziało się na temat 2 000 marek. Najważniejszym branym pod uwagę w ocenie kryterium była skłonność do polecania produktów danej firmy. To największe w Polsce konsumenckie badanie siły marki.
Spośród 16 badanych producentów sprzętu sportowego KROSS pozostawił w tyle konkurentów, zwyciężając w kategorii sport i rozrywka i zdobywając tytuły Superbrands 2018 oraz Superbrands Polska Marka 2018.
To nie jedyne wyróżnienie, które w ostatnim czasie przyznano przasnyskiej firmie. Rowery górskie KROSSA były najpopularniejsze w 2017 roku - tak wynika z przeprowadzonych ankiet przez znany branżowy portal mtb-xc.pl. Ponad 11 procent wszystkich rowerów górskich, z których korzystali czytelnicy serwisu, w 2017 roku pochodziło właśnie z fabryki w Przasnyszu. Przypomnijmy, że w 2016 roku również w ankiecie tego portalu królował KROSS. Dodajmy, że według danych Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego jedną z dwóch najpopularniejszych marek rowerowych w Polsce w 2016 roku był również KROSS.
Przasnyska firma ma za sobą wyjątkowo intensywny rok. W 2017 r. przejęła legendarną holenderską markę rowerową Multicycle z ponad 40-letnią tradycją, otrzymała także dofinansowanie unijne na budowę w swojej fabryce w Przasnyszu unikatowej linii produkcyjnej karbonowych ram. W dodatku do kolekcji 2018 włączyła rozbudowaną grupę eBike’ów (w tym wyczynowych), oswajając rynek z elektryczną rewolucją.
Przypomnijmy, że udany sezon ma za sobą należąca do tej marki grupa kolarstwa górskiego KROSS Racing Team. Dzięki osiągnięciom zawodniczek Mai Włoszczowskiej i tegorocznej mistrzyni świata Jolandy Neff jest ona obecnie najwyżej punktowanym kobiecym zespołem w oficjalnym rankingu Międzynarodowej Unii Kolarskiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?