Ostre, gorące i seksowne panienki! Musisz tam być!

Fot. sxc.hu
Fot. sxc.hu
Dowiedz się, gdzie w Ostrołęce porządnie zabalujesz!

W najbliższą sobotę w ostrołęckim klubie "Kiss" zapowiada się fantastyczna zabawa z "Landrynkową nocą".

Niezapomnianych wrażeń dostarczą piękne tancerki "Go Go". Przewidziano również standardową dyskotekę. Wstęp wyłącznie dla pełnoletnich od godziny 21.

Komentarze 11

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

F
Fallenangelv
Ale Ci wali na mozg

Przejmujesz sie,niepotrzebnie
G
Gość
Cholerka ominęła mnie landrynkowa noc.A taka miałem chęć pocałować słodki cukiereczek.

Ale Ci wali na mozg
F
Fallenangelv
Cholerka ominęła mnie landrynkowa noc.A taka miałem chęć pocałować słodki cukiereczek.
G
Gość
Jak patrze na te śliczne i zgrabne nóżki na tej fotce, to mnie też nie może tam zabraknąć.
G
Gość
W dniu 09.07.2009 o 21:20, Gość napisał:

Tu nikt sie nie wypowiada ,ze cos jest zle.Jesli "Musisz tam byc" nikt Ci nie mowi ,ze nie. Twoja prywatna sprawa.Sa jednak ludzie tacy co nie musza tam byc aby oglagac "ostre,gorace i seksowne panienki"


No to niech tam nie beda skoro nie musza a to jest kierowane do tych co musza Jasne?
G
Gość
W dniu 09.07.2009 o 20:35, xyz napisał:

co za naród! Jak o trupie informuja źle,jak fajne laski pokazuja źle, jak o Kotowskim nie tak napiszą bardzo xle. Niech tygodnik puszcza na swojej stronie tylko msze z fary a w krotkich przerwach przemówienia Pisowcow to bedzie dobrze. o dziurach w ulicach też nie piszcie bo wedlug takiego jednego pana z urzędu żadnych dziur w ulicach w Ostrolęce nie ma.


Tu nikt sie nie wypowiada ,ze cos jest zle.Jesli "Musisz tam byc" nikt Ci nie mowi ,ze nie. Twoja prywatna sprawa.Sa jednak ludzie tacy co nie musza tam byc aby oglagac "ostre,gorace i seksowne panienki"
x
xyz
co za naród! Jak o trupie informuja źle,jak fajne laski pokazuja źle, jak o Kotowskim nie tak napiszą bardzo xle. Niech tygodnik puszcza na swojej stronie tylko msze z fary a w krotkich przerwach przemówienia Pisowcow to bedzie dobrze. o dziurach w ulicach też nie piszcie bo wedlug takiego jednego pana z urzędu żadnych dziur w ulicach w Ostrolęce nie ma.
G
Gość
W dniu 09.07.2009 o 19:12, Gość napisał:

znowu Tygodnik ROZPUSTĘ reklamuje - WSTYD - sexem chcecie podnieść sprzedaż gazety? Zmieńcie gazetę na pornola. Przecież ludzie w różnym, wieku TO czytają, a Wy reklamujecie "ostre, seksowne panienki"???? Trochę zastanowienia! A potem dziwne, że dzieci i młodzież tak wcześnie się tym interesują jak im to podają na tacy - gazety regionalne i takie serwisy!!!


O kurcze katecheci TO czytają.
N
Nazwa użytkownika
Ja tam wole ostre,gorace i seksowne panienki te co stoja na poboczach drogi.Sa super!!!!!!!!!!!
G
Gość
znowu Tygodnik ROZPUSTĘ reklamuje - WSTYD - sexem chcecie podnieść sprzedaż gazety? Zmieńcie gazetę na pornola. Przecież ludzie w różnym, wieku TO czytają, a Wy reklamujecie "ostre, seksowne panienki"???? Trochę zastanowienia! A potem dziwne, że dzieci i młodzież tak wcześnie się tym interesują jak im to podają na tacy - gazety regionalne i takie serwisy!!!
N
Nazwa użytkownika
Ja tam nie musze tam byc.Ani ostre ani gorace ani seksowne panienki mnie nie intresuja.
Dodaj ogłoszenie