Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nauczycielka obraża mojego syna - twierdzi nasza Czytelniczka

sxc.hu
sxc.hu
Mama ucznia szóstej klasy w Szkole Podstawowej nr 2 (jego imię i nazwisko jest do wiadomości redakcji - przyp. red.). przyszła do naszej redakcji prosząc o interwencję. Uważa, że SP nr 2 nie wspiera jej syna w rozwoju i w nauce. A wręcz przeciwnie: wychowawczyni chłopca miała go obrażać. Szkoła odpiera te zarzuty.

- Wychowawczyni mojego syna zwraca się do niego w nieodpowiedni sposób, odnosi się do niego używając obraźliwych słów - skarży się mama 12-latka.

Kobiecie sugerowano, że chłopiec może mieć ADHD.
- Syn sprawia trudności wychowawcze - przyznaje. - Byłam z nim w poradni psychologiczno-pedagogicznej, u lekarza psychiatry dziecięcego i u neurologa. Nikt u mojego dziecka nie stwierdził ADHD. Na zebraniach nie usłyszałam jeszcze dobrego słowa o nim. Razi mnie też to, że wychowawczyni wygłasza swoje opinie o nim przy innych rodzicach. Ponadto w klasie, do której chodzi, była tylko jedna wycieczka przez trzy lata. Dlaczego?

O odniesienie się do zarzutów naszej Czytelniczki poprosiliśmy Mirosława Grzyba, dyrektora SP nr 2 w Ostrołęce.
- Po przeprowadzonych przeze mnie rozmowach z wychowawcą, rodzicami i uczniami z klasy stwierdzam, że od początku klasy czwartej odbyły się wycieczki do Nowogrodu, Warszawy i Siwików koło Łomży - informuje dyrektor. - Nie potwierdziły się również zarzuty, że wychowawczyni odnosi się w sposób obraźliwy do ucznia. Chłopiec, jak sama przyznaje jego mama, sprawia kłopoty wychowawcze, stąd sugestie szkoły o zasięgnięcie opinii specjalistów. Cieszy nas fakt, że wyniki badań wykluczyły ADHD.

Więcej na ten temat przeczytasz w papierowym wydaniu TO

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki