Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Real Madryt o krok od mistrzostwa. Zwycięski gol Turka

Real Madryt o krok od mistrzostwa. Zwycięski gol Turka

Jens Gustafsson, trener Pogoni: W drugiej połowie pokazaliśmy prawdziwą Pogoń

Jens Gustafsson, trener Pogoni: W drugiej połowie pokazaliśmy prawdziwą Pogoń

Polecamy

Bunt polonistek i polonistów! Czara goryczy się przelała

PILNE
Bunt polonistek i polonistów! Czara goryczy się przelała

Ten napój jest zdrowszy niż oranżada. Poznaj przepis na smakowity kwas chlebowy

Ten napój jest zdrowszy niż oranżada. Poznaj przepis na smakowity kwas chlebowy

Tych skrótów używasz niemal codziennie, ale czy wiesz, co właściwie oznaczają?

Tych skrótów używasz niemal codziennie, ale czy wiesz, co właściwie oznaczają?