Tak wynika z najnowszego zarządzenia prezydenta miasta "w sprawie ustalenia wielkości zatrudnienia w poszczególnych wydziałach, referatach, biurach i kancelarii Urzędu Miasta Ostrołęki".
Oznacza to wzrost zatrudnienia o dwa etaty w stosunku do stanu z końca stycznia.
Wiąże się to ze zmianą w strukturze urzędu. Powstała nowa jednostka (kancelaria prezydenta miasta) w której jest 6 etatów.
Więcej etatów jest także w: referacie kultury, sportu i turystyki (3, były 2); wydziale rozwoju gospodarczego i promocji miasta (6, było 5) i referacie informatyki (5, było 4).
Mniejsze są z kolei: wydział organizacji i obsługi rady miasta (10 etatów, było 13); wydział finansów, budżetu,. podatków i opłat (27, było 28) i stanowiska samodzielne (4,5 etatu, było 7,5).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?