- To dla nas duże wyróżnienie i satysfakcja. Najbardziej jednak jesteśmy zadowoleni z faktu, że nasze produkty cieszą się tak dużym zainteresowaniem i zaufaniem klientów. Ta nagroda nie tylko potwierdza jakość naszych wyrobów i pozycję lidera na rynku, ale jest również motywacją do dalszego doskonalenia oferty firmy i jakości produktów. Opakowania, docenionych przez konsumentów wyrobów w plastrach, przeszły niedawno redesign. Layout opakowań zyskał nowoczesny, przejrzysty i estetyczny wygląd. Zaś umieszczona z przodu etykieta - pełni bardzo istotne dla konsumenta funkcje informacyjne - pozwalając na szybkie odnalezienie potrzebnych informacji na temat produktu, takich jak: jego rodzaj i właściwości, termin ważności, itd. Dodatkowo wzbogaciliśmy ofertę wyrobów plastrowanych o nowe asortymenty. Obecnie pełna oferta produktów plastrowanych firmy obejmuje 20 asortymentów - mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?