Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Efekt Taylor Swift: rekord oglądalności podczas Super Bowl

Filip Bares
Filip Bares
PATRICK T. FALLON/AFP/East News
Obecność Taylor Swift na Super Bowl LVIII przyciągnęła rekordową widownię przed telewizory w USA. Główna w tym zasługa kobiet, które chciały zobaczyć swoją ulubioną wokalistkę.

Spis treści

Rekord oglądalności Super Bowl

Tegoroczne Super Bowl pomiędzy Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers przyciągnęło 123,4 miliona widzów w samych Stanach Zjednoczonych - jest to rekord oglądalności w historii amerykańskiej telewizji. Zeszłoroczne Super Bowl, w którym grali Chiefs i Philadelphia Eagles przyciągnąło 115,1 miliona widzów.

Duży wpływ na to miała dogrywka - dopiero druga w historii Super Bowl. Wielu widzów włączyło mecz dopiero, gdy dowiedzieli się, że dzieje się coś historycznego. Większy miała jeszcze Taylor Swift.

Efekt Taylor Swift

Sports Media Watch ma doskonały i szczegółowy przegląd tego, jak silnie Swift wpłynęła na oglądalność wielkiego wydarzenia.

Wśród głównych punktów z raportu Sports Media Watch:

  • Wśród kobiet w wieku od 18 do 24 lat oglądalność tegorocznego Super Bowl wzrosła o 24% w porównaniu z zeszłym rokiem.
  • Wśród dziewcząt w wieku od 12 do 17 lat oglądalność tegorocznego Super Bowl wzrosła o 11% w porównaniu z zeszłym rokiem.
  • Kobiety i mężczyźni w wieku od 18 do 24 lat oraz dziewczęta w wieku od 12 do 17 lat łącznie stanowią niemal dwa miliony więcej widzów dla tegorocznego Super Bowl w porównaniu z zeszłorocznym.

Atencja Pań zwrócona w kierunku NFL to również dodatkowy zarobek dla... bukmacherów. W niedzielę aż 51 procent więcej kobiet postawiło chociażby dolara na wynik meczu.

Komisarz NFL Roger Goodell powinien dziękować Swift za sprowadzenie nowej publiki.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Efekt Taylor Swift: rekord oglądalności podczas Super Bowl - Sportowy24

Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki