Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Apetyczna owsianka na słono. Takiej jeszcze nie jedliście!

Apetyczna owsianka na słono. Takiej jeszcze nie jedliście!

Śnięte ryby w rzece Szklarce. O dziwo to nie rodzimy gatunek. Skąd się wziął?

Śnięte ryby w rzece Szklarce. O dziwo to nie rodzimy gatunek. Skąd się wziął?

Polecamy

Jeden sezon, dwa awanse w rodzinie Maków? Mateusz bohaterem GKS Katowice

Jeden sezon, dwa awanse w rodzinie Maków? Mateusz bohaterem GKS Katowice

Świątek na okładce magazynu „Elle” gra w „czerwone i czarne” [ZDJECIA]

Świątek na okładce magazynu „Elle” gra w „czerwone i czarne” [ZDJECIA]

Trenerka Sereny Williams: Świątek na glinie gra jak Graf

Trenerka Sereny Williams: Świątek na glinie gra jak Graf