Znikające pieniądze

Jarosław Sender
Jak można tak traktować klienta? - pyta zdenerwowana pani Regina. - To się w głowie nie mieści!

Pani Regina zadzwoniła do naszej redakcji z prośbą o pomoc. Dwa tygodnie temu na jej konto wpłynęła wypłata. Próbowała ją wypłacić z bankomatu, ale bankomat nie wypłacił pieniędzy. Okazało się, że zniknęły one również z konta.

- Poszłam sprawę wyjaśnić do oddziału Lukas Banku w Ostrołęce, tam mam konto - opowiada. - Pani w banku wyjaśniła mi, że ponieważ korzystałam z bankomatu, który nie należy do sieci Lucas Banku, muszę złożyć reklamację. Pieniądze zawisły w systemie.

Pani Regina dopełniła wszystkich formalności, jednak na reklamację doczekać się nie mogła, w końcu zadzwoniła do nas.

- Tydzień minął, a ja dalej nie mam pieniędzy na koncie - mówiła zdenerwowana. - Z czego mam żyć? Czy bank ma zamiar rozwiązać mój problem?

- Z moich informacji wynika, że wypłata została dokonana z obcego bankomatu - wyjaśnia Izabela Mościcka, dyrektor departamentu public relations w Lucas Banku. - Oznacza to, że reklamacja zgłoszona przez klientkę była rozpatrywana na podstawie procedury tzw. chargeback. Z moich ustaleń wynika, że reklamacja została już uznana, a środki zostały zwrócone na rachunek klientki, mimo że VISA zastrzegła sobie termin rozpatrzenia reklamacji do 20 września br. Klientka została poinformowana o uznaniu jej reklamacji i zwrocie środków listownie.

Galerie handlowe otwarte od 1 lutego?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie