Pani Regina zadzwoniła do naszej redakcji z prośbą o pomoc. Dwa tygodnie temu na jej konto wpłynęła wypłata. Próbowała ją wypłacić z bankomatu, ale bankomat nie wypłacił pieniędzy. Okazało się, że zniknęły one również z konta.
- Poszłam sprawę wyjaśnić do oddziału Lukas Banku w Ostrołęce, tam mam konto - opowiada. - Pani w banku wyjaśniła mi, że ponieważ korzystałam z bankomatu, który nie należy do sieci Lucas Banku, muszę złożyć reklamację. Pieniądze zawisły w systemie.
Pani Regina dopełniła wszystkich formalności, jednak na reklamację doczekać się nie mogła, w końcu zadzwoniła do nas.
- Tydzień minął, a ja dalej nie mam pieniędzy na koncie - mówiła zdenerwowana. - Z czego mam żyć? Czy bank ma zamiar rozwiązać mój problem?
- Z moich informacji wynika, że wypłata została dokonana z obcego bankomatu - wyjaśnia Izabela Mościcka, dyrektor departamentu public relations w Lucas Banku. - Oznacza to, że reklamacja zgłoszona przez klientkę była rozpatrywana na podstawie procedury tzw. chargeback. Z moich ustaleń wynika, że reklamacja została już uznana, a środki zostały zwrócone na rachunek klientki, mimo że VISA zastrzegła sobie termin rozpatrzenia reklamacji do 20 września br. Klientka została poinformowana o uznaniu jej reklamacji i zwrocie środków listownie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?