Znikające pieniądze

Jarosław Sender
Jak można tak traktować klienta? - pyta zdenerwowana pani Regina. - To się w głowie nie mieści!

Pani Regina zadzwoniła do naszej redakcji z prośbą o pomoc. Dwa tygodnie temu na jej konto wpłynęła wypłata. Próbowała ją wypłacić z bankomatu, ale bankomat nie wypłacił pieniędzy. Okazało się, że zniknęły one również z konta.

- Poszłam sprawę wyjaśnić do oddziału Lukas Banku w Ostrołęce, tam mam konto - opowiada. - Pani w banku wyjaśniła mi, że ponieważ korzystałam z bankomatu, który nie należy do sieci Lucas Banku, muszę złożyć reklamację. Pieniądze zawisły w systemie.

Pani Regina dopełniła wszystkich formalności, jednak na reklamację doczekać się nie mogła, w końcu zadzwoniła do nas.

- Tydzień minął, a ja dalej nie mam pieniędzy na koncie - mówiła zdenerwowana. - Z czego mam żyć? Czy bank ma zamiar rozwiązać mój problem?

- Z moich informacji wynika, że wypłata została dokonana z obcego bankomatu - wyjaśnia Izabela Mościcka, dyrektor departamentu public relations w Lucas Banku. - Oznacza to, że reklamacja zgłoszona przez klientkę była rozpatrywana na podstawie procedury tzw. chargeback. Z moich ustaleń wynika, że reklamacja została już uznana, a środki zostały zwrócone na rachunek klientki, mimo że VISA zastrzegła sobie termin rozpatrzenia reklamacji do 20 września br. Klientka została poinformowana o uznaniu jej reklamacji i zwrocie środków listownie.

Pobierałeś zasiłki w czasie epidemii? To musisz wiedzieć

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3