Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Znikające pieniądze

Jarosław Sender
Jak można tak traktować klienta? - pyta zdenerwowana pani Regina. - To się w głowie nie mieści!

Pani Regina zadzwoniła do naszej redakcji z prośbą o pomoc. Dwa tygodnie temu na jej konto wpłynęła wypłata. Próbowała ją wypłacić z bankomatu, ale bankomat nie wypłacił pieniędzy. Okazało się, że zniknęły one również z konta.

- Poszłam sprawę wyjaśnić do oddziału Lukas Banku w Ostrołęce, tam mam konto - opowiada. - Pani w banku wyjaśniła mi, że ponieważ korzystałam z bankomatu, który nie należy do sieci Lucas Banku, muszę złożyć reklamację. Pieniądze zawisły w systemie.

Pani Regina dopełniła wszystkich formalności, jednak na reklamację doczekać się nie mogła, w końcu zadzwoniła do nas.

- Tydzień minął, a ja dalej nie mam pieniędzy na koncie - mówiła zdenerwowana. - Z czego mam żyć? Czy bank ma zamiar rozwiązać mój problem?

- Z moich informacji wynika, że wypłata została dokonana z obcego bankomatu - wyjaśnia Izabela Mościcka, dyrektor departamentu public relations w Lucas Banku. - Oznacza to, że reklamacja zgłoszona przez klientkę była rozpatrywana na podstawie procedury tzw. chargeback. Z moich ustaleń wynika, że reklamacja została już uznana, a środki zostały zwrócone na rachunek klientki, mimo że VISA zastrzegła sobie termin rozpatrzenia reklamacji do 20 września br. Klientka została poinformowana o uznaniu jej reklamacji i zwrocie środków listownie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki