W tym trudnym czasie nie jesteś sam

Materiał partnera zewnętrznego
Istnieją firmy, które w swoich wartościach wpisane mają prawdziwa troskę o klientów, wspierają ich nie tylko prowadząc działalność statutową, ale też angażując się bezpośrednio, niosąc namacalną pomoc tam, gdzie jest ona potrzebna.

Koronawirus zdezorganizował nasze życie i wprowadził niepewność co do kształtu przyszłości. Obawiamy się zachorowania swojego lub bliskich czy utraty dochodów, dodatkowo życie utrudnia nam izolacja. Dużo osób potrzebuje pomocy i wsparcia, by na nowo ze spokojem móc patrzeć w przyszłość.

A jeśli mowa o przyszłości finansowej, warto spojrzeć co oferują dziś Polakom ubezpieczyciele.

Trzeba przyznać, że towarzystwa aktywnie włączyły się w walkę z epidemią. Działają na różne sposoby, wspierając służbę zdrowia oraz chorych. Nie tylko rzetelnie wypełniają swoje obowiązki ustawowe i umowne, ale też wychodzą z pomocą znacznie dalej, zapewniając konkretne materialne świadczenia.

Ogromnie zaangażowani są też pośrednicy, agenci ubezpieczeniowi, którzy sprawnie dostosowali się do nowych okoliczności i przez cały czas oferują wsparcie klientom, a także lokalnym społecznościom.

Pomoc dla szpitali i pacjentów

Dzisiaj, kiedy służba zdrowia zmaga się z ogromnymi brakami, zarówno podstawowych produktów dla pacjentów, jak i profesjonalnego sprzętu medycznego, niezbędnego dla ratowania zakażonych, każda pomoc dla szpitali przyczynia się do ratowania życia i zdrowia ludzi. Tam, gdzie lekarze, pielęgniarki, salowe, ratownicy czy diagności z ogromnym poświęceniem zmagają się z epidemią, odpowiednie wsparcie jest bardzo cenne.

W trosce o służbę zdrowia i pacjentów ubezpieczyciele włączyli się w pomoc dla szpitali. Kilka firm naraz jest w stanie zdziałać więcej, a zaangażowanie i branży ubezpieczeniowej w walkę z koronawirusem jest ogromne i bez trudu można znaleźć sojuszników w działaniach wspierających służbę zdrowia. W obliczu trwającej pandemii Axa, Generali, Nationale-Nederlanden oraz Unum wraz z Fundacją Unum podjęły wspólną inicjatywę, której celem jest wsparcie Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w walce z koronawirusem.

Firmy przekazały łącznie 300 tys. złotych na zakup - bodypletyzmografów. To urządzenia, które pozwalają na przeprowadzenie pełnej, zaawansowanej diagnostyki układu oddechowego. Dają one obecnie najdokładniejszy pomiar czynności wentylacji płuc. Unum przekazało także kwotę 5 tys. zł dla Szpitala Ginekologiczno-Połozniczego Ujastek w Krakowie na zakup jednorazowych materiałów medycznych.

Na tym nie koniec. Spółka zatroszczyła się także o wsparcie rzeczowe dla placówek medycznych, zapewniając środki niezbędne do zapobiegania przenoszenia się wirusa. Skala pomocy jest znacząca i obejmuje zakupy dla szpitali w kilku miastach: środki odkażające dla oddziału zakaźnego Szpitala im. Stefana Żeromskiego w Krakowie, 2200 maseczek dla pracowników Szpitala Dziecięcego w Olsztynie, 400 maseczek i 70 przyłbic dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II oraz Krakowskiego Szpitala Uniwersyteckiego i 20 kombinezonów dla Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką w Bydgoszczy.

- Ogromne zaangażowanie, oddanie i trud służb medycznych w walce z pandemią budzi nie tylko nasz podziw, ale i solidarność. Podążamy za tą samą misją, by chronić i dbać o bezpieczeństwo milionów Polaków, dlatego to dla nas naturalne, by być blisko tych, którzy dziś stoją na pierwszej linii frontu. Nasi pracownicy i agenci organizują zbiórki, szyją maseczki, drukują mocowania do przyłbic, rozwożą potrzebny sprzęt. To pewnie kropla w morzu potrzeb, ale nieprzerwanie działamy, bo właśnie tak rozumiemy naszą misję – komentuje Małgorzata Morańska, rzecznik prasowy Unum Życie.

Bezpieczeństwo najważniejsze

W czasie epidemii bezpieczeństwo i troska o przyszłość zyskują na znaczeniu. Dobra polisa daje ochronę finansową na wypadek śmierci, poważnych chorób czy utraty zdolności do pracy. Sprawna obsługa ubezpieczeń w tym trudnym dla wszystkich czasie liczy się podwójnie, a przy tym szalenie istotne jest unikanie w miarę możliwości osobistych kontaktów, żeby utrudnić rozprzestrzenianie się koronawirusa.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów ubezpieczyciele wprowadzają procedury, które pozwalają otaczać klientów ochroną nawet wtedy, gdy wszyscy pozostajemy w domu. Stąd też funkcjonuje model zdalnej sprzedaży ubezpieczeń. Większość firm stanęła przed koniecznością szybkiej zmiany metod sprzedaży, natomiast w Unum Życie stosuje się trzy procesy sprzedaży: w pełni zdalny, częściowo zdalny, kiedy jest możliwe kilkuminutowe spotkanie w celu podpisania przez klienta dokumentów oraz dotychczasowy model polegający na bezpośrednim spotkaniu i osobistej rozmowie z klientem.

Współistnienie różnych metod sprzedaży jest odzwierciedleniem naszej misji i filozofii, by być blisko klienta i jednocześnie szybko reagować na zmieniające się warunki. To klientowi pozostawiamy decyzję, jak chce się z nami spotkać. Pamiętajmy, że rozmowy o przyszłości, obawach, o własnych finansach to bardzo osobiste obszary i nie każdy czuje się komfortowo by rozmawiać o nich telefonicznie, dlatego dajemy możliwość naszym klientom, by z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa mogli spotkać się z naszymi ekspertami, a dla tych, którzy wolą pozostać w domu jesteśmy dostępni online - tłumaczy Renata Stawiczny, krajowy dyrektor sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych w Unum Życie.

Dziś potrzebujemy nie tylko profesjonalnego wsparcia, ale też wiarygodnych informacji i sprawdzonych metod, które zabezpieczą nas i bliskich przed niespodziewanymi życiowymi turbulencjami.

- W dobie trudności, z jakimi się zmagamy, obecność rzetelnego partnera oraz posiadanie produktu, który zadziała również w czasie pandemii są niezwykle istotne - podkreśla Renata Stawiczny.

Empatia i współpraca

Obecny kryzys wielu ludzi dotknie finansowo, co zakłady ubezpieczeń doskonale rozumieją. Właśnie w takich sytuacjach widać, jak bardzo przydatne są polisy na życie. Indywidualne i grupowe produkty ubezpieczeniowe obejmują ochroną śmierć i pobyt w szpitalu spowodowane koronawirusem lub inną pandemią. W Unum Życie osobom ubezpieczonym umową dodatkową na wypadek pobytu w szpitalu przysługuje świadczenie w razie hospitalizacji, której przyczyną była diagnostyka w kierunku koronawirusa lub leczenie tej choroby, nawet jeśli diagnostyka wykluczyła infekcję. Dla osób, które posiadają polisy, a mierzą się z trudnościami finansowymi ubezpieczyciele przygotowali szereg rozwiązań mających na celu zapewnić im ochroną i jednocześnie dostosować program opłacania składek do aktualnych potrzeb i wyzwań, z jakimi się mierzą.

Polska Izba Ubezpieczeń przygotowała szereg przemyślanych rekomendacji na ten temat, a firmy nie tylko za nimi podążyły, ale też zaproponowały swoje opcje, jak pomóc klientom.

Ubezpieczenia kupujemy nie po to, żeby mieć ochronę, kiedy jest dobrze i wszystko układa się po naszej myśli. Kupujemy je po to, żeby jak najlepiej przetrwać trudny okres w życiu. Właśnie teraz najbardziej widać ich przydatność. Obecne czasy są najlepszym testem wiarygodności i realizacji misji ubezpieczycieli.

Materiał oryginalny: W tym trudnym czasie nie jesteś sam - Polska Times

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3