To prawdziwy hit. Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo

OPRAC.: MB
Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo
Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo Lucyna Nenow / Polska Press
Udostępnij:
W tym tygodniu w sklepach sieci Biedronka można kupić sportowe buty, bluzy oraz klapki i skarpetki sygnowane logotypem sieci - Biedronka Fan Collection. – Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów – czytamy w komunikacie. Jak poinformowano, "dane dotyczące sprzedaży są bardzo obiecujące".

Biedronka jest kolejną siecią, która postanowiła wypuścić kolekcję ubrań sygnowaną logotypem sieci - Biedronka Fan Collection. Wcześniej na taki krok zdecydował się Lidl. Jak czytamy w komunikacie prasowym, "produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony".

– Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu – mówi, cytowany w komunikacie, Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo

To prawdziwy hit. Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcj...

Co można kupić?

W skład linii Fan Collection wchodzą:

  • bluzy,
  • skarpetki z logo,
  • klapki,
  • kolorowe sneakersy.
  • t-shirty

Ile kosztują ubrania z serii Biedronka Fan Collection?

Jak podano, za 2 pary skarpetek trzeba będzie zapłacić 14.99 zł. "Skiety" będą dostępne w rozmiarach 35-38, 39-42 i 43-46. Klapki w różnych kolorach z antypoślizgową podeszwą i występują w rozmiarach od 36 do 45 i dostępne są w cenie 29,99 zł.
Za kolorowe sneakersy w rozmiarach od 36 do 45 trzeba zapłacić 64.90 zł za parę.

Bluzy w cenie 49.99 zł za sztukę dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. Występują w rozmiarach od S do XL. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24.99 zł i dostępne są w 4 różnych kolorach, w rozmiarach od S do XL.

– Już widzimy, że produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów – przekazał portalowi Business Insider Michał Kantorski, który jest odpowiedzialny w Biedronce za tę kolekcję. Ponadto dodał, że "sprzedała się jedna czwarta asortymentu, jeśli chodzi właśnie o skarpetki i klapki".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: To prawdziwy hit. Sieć sklepów Biedronka wprowadziła kolekcję ubrań sygnowanych własnym logo - Strefa Biznesu

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Tygodnik Ostrołęcki
Dodaj ogłoszenie