Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Świadomość ekologiczna Polaków w raporcie przygotowanym przez Havas Media Group

AS
istockphoto.com/Creative Thinking
"Wciąż najważniejszą motywacją do działań proekologicznych jest dla nas nasze własne zdrowie. Obserwujemy więc niepokojące zjawiska i najzwyczajniej w świecie nie chcemy, by nam osobiście zagrażały, czy dotknęły naszych bliskich" - twierdzo Alicja Cybulska, dyrektor strategii Havas Media Group, omawiając unikalny raport o świadomości ekologicznej Polaków podczas rozmowy z Onetem.

"Aż trzy czwarte Polaków martwi się o zmiany klimatu. Co więcej, wynika to z faktu, iż w jakiś sposób naocznie go doświadczamy. Interpretujemy w ten sposób pewne objawy braku systemowej dbałości o środowisko" - w rozmowie z Onet.pl mówi Alicja Cybulska.

"Obecnie aż pięciokrotnie więcej Polaków dostrzega wpływ własny i społeczeństwa w tej kwestii, niż to było w 2009 r. 52 proc. respondentów (wzrost o aż 42 pp.) uważa, że w tym kraju trzeba by całkowicie zmienić sposób życia, by rozwiązać problem zmian klimatu" - stwierdza Alicja Cybulska podczas rozmowy z Onetem.

"Widać ewidentny spadek zaufania np. do rządu. Aż trzykrotnie mniej Polaków wierzy, że rząd robi wiele, by rozwiązać kwestię globalnego ocieplenia, w stosunku do 2009 r." - zauważa Alicja Cybulska, szef strategii Havas Media Group w rozmowie z Onet.pl.

Źródło: Onet.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Świadomość ekologiczna Polaków w raporcie przygotowanym przez Havas Media Group - Dziennik Zachodni

Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki