- Buty, które kupiłam córce, miały wadę - opowiada nasza Czytelniczka, która zgłosiła problem. - Postanowiłam je zareklamować w sklepie. Przyniosłam paragon i obuwie. Ale odmówiono mi przyjęcia reklamacji, bo nie miałam oryginalnego pudełka po butach. Czy przy reklamacji obuwia trzeba mieć opakowanie? Myślałam, że nie.
Na pytanie odpowiedział Andrzej Bednarczyk, miejski rzecznik konsumentów w Ostrołęce: - Klient absolutnie nie ma obowiązku okazywać opakowania przy zgłaszaniu reklamacji. Sprzedawca za takie postępowanie może być wręcz ukarany grzywną. A klient może na niego złożyć skargę do Inspekcji Handlowej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?