Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sprzedawca nie chciał przyjąć reklamacji bez pudełka po butach. Może zostać ukarany

sxc.hu
sxc.hu
Jeden z ostrołęckich sklepów obuwniczych zażyczył sobie od klientki, chcącej zareklamować obuwie, opakowania po butach.

- Buty, które kupiłam córce, miały wadę - opowiada nasza Czytelniczka, która zgłosiła problem. - Postanowiłam je zareklamować w sklepie. Przyniosłam paragon i obuwie. Ale odmówiono mi przyjęcia reklamacji, bo nie miałam oryginalnego pudełka po butach. Czy przy reklamacji obuwia trzeba mieć opakowanie? Myślałam, że nie.

Na pytanie odpowiedział Andrzej Bednarczyk, miejski rzecznik konsumentów w Ostrołęce: - Klient absolutnie nie ma obowiązku okazywać opakowania przy zgłaszaniu reklamacji. Sprzedawca za takie postępowanie może być wręcz ukarany grzywną. A klient może na niego złożyć skargę do Inspekcji Handlowej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki