Sieciowe sztuczki. Na czym polega zbieranie danych o kliencie przez sklepy? [wideo]

Wideo: X-news/Dzień Dobry TVN
pixabay.com
Z jednej strony nie chcemy być monitorowani przez sieci, ale z drugiej strony chcemy mieć korzyści.

- Z jednej strony nie chcemy być monitorowani, ale chcemy mieć korzyści - powiedział w "Dzień Dobry TVN" dr Marek Borowiński, psycholog i specjalista ds. technik sprzedażowych.

Przeczytaj: Sposoby na klienta. Zrobią tak, byśmy wyszli z pełnym koszykiem i wydali jak najwięcej

Jakich sprzedażowych sztuczek używają centra handlowe? A jak przebiega zbieranie danych o wiernych, którzy przychodzą do kościoła?

Wideo: X-news/Dzień Dobry TVN

Wideo

Materiał oryginalny: Sieciowe sztuczki. Na czym polega zbieranie danych o kliencie przez sklepy? [wideo] - Gazeta Pomorska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3