Piotr Ossowski: Czy lajk równa się głos? Zobaczymy...

Piotr OssowskiZaktualizowano 
Znakiem czasu jest to, że kampania najciekawiej przebiega dziś w internecie, zwłaszcza w mediach społecznościowych, gdzie kandydaci nie tylko prezentują swoje pomysły i wizje, ale także wdają się w polemiki, dyskutują, debatują.

Żeby wymienić tylko te pozytywne aspekty kampanii, całą jej ciemną i brudną stronę zmilczę, choć trzeba przyznać, że w Ostrołęce nie jest pod tym względem źle. Trudno się dziwić, że kandydaci „poszli w internet”. Świat już dawno odkrył, że dziś wybory wygrywa się w internecie. Pytanie tylko, czy także te lokalne.

Siła rażenia mediów społecznościowych jest ogromna, ale im mniejsza społeczność - tym siła ta maleje. Wszak nikt w małej wsi nie będzie sobie wyrabiał opinii o swoim sołtysie na podstawie jego profilu na Facebooku.

Ciekaw jestem, na ile liczba polubień i udostępnień poszczególnych kandydatów przełoży się na liczbę głosów wyborczych oddanych na nich przez mieszkańców. Czy znaczenie internetowej aktywności nie jest (przez niektórych) przeceniane?

A może przeciwnie - może jest niedoceniane przez innych? Może ci, którzy nawet nie mają konta na Facebooku już skazali się na polityczny niebyt, nawet sobie z tego nie zdając sprawy? Odpowiedzi na te pytania zaczniemy szukać za niespełna dwa miesiące, kiedy da się porównać internetową aktywność z wynikiem wyborczym. To może się okazać bardzo ciekawe...

polecane: FLESZ: Podział Mandatów po wyborach parlamentarnych

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3