PGE Obrót S.A. uruchamia nowoczesne Call Center

Małgorzata Motor m.motor@nowiny24.plZaktualizowano 
PGE Obrót S.A. uruchamia nowoczesne Call Center<br>Od 18 lutego z Call Center mogą korzystać klienci PGE z woj. podlaskiego. Do końca roku  sukcesywnie dołączą do nich klienci z województw mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego.
PGE Obrót S.A. uruchamia nowoczesne Call CenterOd 18 lutego z Call Center mogą korzystać klienci PGE z woj. podlaskiego. Do końca roku sukcesywnie dołączą do nich klienci z województw mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego. Archiwum PGE
Krótki czas oczekiwania na połączenie, szybki dostęp do informacji, nowatorska technologia. To udogodnienia, jakie planuje PGE Obrót S.A. dla swoich klientów.

Klienci do końca roku będą sukcesywnie włączani do tego systemu. Wszystko po to, aby mieć łatwy, telefoniczny dostęp do Call Center., bo obecne rozwiązania obsługi telefonicznej okazały się niewystarczające.

– Dlatego zmieniamy się dla Klienta. Nowy system sprawi, że do Call Center będzie można się w sposób łatwy i szybki dodzwonić z każdego miejsca w kraju – mówi Alicja Rutkowska,wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A.

Ale jak dodaje Piotr Wróbel, dostępność to tylko jedno z udogodnień. - System będzie „inteligentny”. Obsada konsultantów zostanie dostosowana do liczby klientów oczekujących na danej linii. Monitoring pozwoli na rejestrację numeru telefonu osoby, która starała się skontaktować, aby móc do niej oddzwonić - wyjaśnia.

- Wdrożenie tego systemu traktujemy jako projekt priorytetowy. Dotąd klienci z naszego rynku historycznego, czyli obszaru, na którym Spółka dostarcza energię elektryczną dla gospodarstw domowych, zasięgali informacji głównie w Biurach Obsługi Klienta. Teraz będą mieć dodatkowy, alternatywny kanał kontaktu: Call Center - mówi Marlena Skrzydłowska,__dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.

Piotr Wróbel zwraca uwagę, że klienci, którzy dziś załatwiają swoje sprawy w Biurach Obsługi Klienta zyskają komfort telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać  saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami.

- Od 18 lutego z nowoczesnego Call Center mogą korzystać klienci Spółki z woj. podlaskiego. Do końca roku  sukcesywnie dołączą do nich klienci z województw mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego – zapewnia Piotr Wróbel.

polecane: 60 Sekund Biznesu: Niemcy najważniejszym partnerem handlowym.

Wideo

Materiał oryginalny: PGE Obrót S.A. uruchamia nowoczesne Call Center - Nowiny

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

k
klient z Mazowieckiego

Brawo !!!!   Działa tylko trochę gorzej od systemu który obsługiwał wybory. Cóż za sukces !!!!!!!!!!!!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3