- Po pierwszych dniach mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni, ponieważ system faktycznie usprawnia obsługę w wydziale - mówi Leszek Sutnik, dyrektor Wydziały Komunikacji i Drogownictwa.
Jak działa?
Codziennie o 8.00 rano system zostaje uruchomiony. Petent pobiera bilet z numerkiem - w zależności od kategorii sprawy, z którą przyszedł do urzędu. Na monitorach wyświetla się numer sprawy i to, do którego pokoju należy się udać. W zależności od kategorii sprawy, system wydaje określoną liczbę numerków, przeliczając średni czas potrzebny na jej załatwienie i dostosowując go do godzin pracy wydziału. Jeżeli uda się którąś ze spraw załatwić szybciej, urzędnik wzywa kolejną osobę, tym samym generując następne wolne numerki.
Borykamy się jeszcze z pewnymi problemami natury technicznej, ale z pewnością będą usuwane na bieżąco
- mówi dyrektor Sutnik.
Zdradza też, że w planach jest wprowadzenie kolejnych funkcji, m.in. możliwość zarezerwowania wizyty przez internet w wydziale komunikacji oraz możliwość sprawdzenia stanu kolejki za pomocą aplikacji w telefonie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?