Prezydent Ostrołęki ogłosił otwarty nabór na wolne stanowisko w urzędzie - ds. działalności regulowanej w wydziale komunikacji i transportu. Wymagane od kandydatów jest m.in. wykształcenie wyższe o specjalności administracja, trzyletni staż pracy - w tym dwa lata w administracji publicznej. Wymagana jest także znajomość m.in. przepisów z zakresu: ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in. przyjmowanie w terminach określonych ustawą informacji z ośrodków szkolenia kierowców dotyczących: terminu, czasu i miejsca prowadzonych zajęć, planowanego przeprowadzenia egzaminu wewn., danych osób, które ukończyły kurs.
Szczegółowe informacje nt. wymagań od kandydatów do pracy zamieszczone są na stronie Urzędu Miasta w Ostrołęce.
Dokumenty należy składać do 19 stycznia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?