Od 22 lipca kierowcy ciężarówek muszą się liczyć z tym, że na most nie wjadą. Z kolei kierowcy samochodów osobowych muszą zwracać uwagę na nowe oznakowania, bo ruch jest prowadzony nowym, dodatkowym pasem z płyt betonowych.
Tymczasem ostrołęczanie już nie mogą doczekać się oddania przeprawy do użytku. Kiedy można się tego spodziewać?
Od 22 lipca 2019 r. ciężarówki są zawracane z ronda przed mostem
O nowej organizacji ruchu przy dojeździe do przeprawy tymczasowej już informowaliśmy. W związku z tym, że wykonawca remontu rozpocznie wkrótce prace na drogach dojazdowych do mostu kierowców czekają zmiany. Przeczytaj:
Ostrołęka. Zmiana organizacji ruchu na przeprawie tymczasowej w Ostrołęce. Zakaz wjazdu ciężarówek
Tymczasem, jak zapewnił nas Piotr Potulski, kierownik biura prasowego ratusza, prace nad remontem starego mostu idą zgodnie z planem.
- Zgodnie z planem od 30 września 2019 most ma być przejezdny, a ostateczne oddanie mostu powinno nastąpić pod koniec maja 2020 roku – informuje Piotr Potulski.
Do tej pory koszt przebudowy mostu wyniósł 19,4 mln zł brutto.
Spytaliśmy też w ratuszu co z przeprawą tymczasową. Jeszcze w poprzedniej kadencji pojawiały się pomysły, żeby po zdemontowaniu samego mostu zastępczego, który, przypomnijmy, został tylko wypożyczony miastu, wykorzystać wybudowane przyczółki i zbudować w tym miejscu kładkę dla pieszych i rowerzystów. Z odpowiedzi Piotra Potulskiego wynika, że pomysły pozostaną w sferze… pomysłów.
- Obecna przeprawa tymczasowa będzie zdemontowana i zwrócona właścicielowi (tj. Agencji Rezerw Materiałowych działającej w strukturach Ministerstwa Energii). Drogi dojazdowe również będą zdemontowane; nie ma obecnie planu budowy kładki – informuje kierownik biura prasowego ratusza.
Zobacz inne materiały
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?