Zadzwoniła do nas Czytelniczka:
- Słuchałam ostatnio w radiowej Trójce audycji z Filipem Springerem o jego nowej książce „Miasto Archipelag”. Ostrołęka była jednym z punktów jego podróży. W czasie audycji Springer i prowadzący rozmawiali o hasłach promocyjnych miast. Okazało się, że Ostrołęka i Łomża są tymi wśród odwiedzonych przez Springera miastami, które nie mają haseł. Czy nasi urzędnicy myśleli o tym, by powstało hasło promocyjne dla Ostrołęki?
Na pytanie Czytelniczki odpowiedziała Maria Rochowicz, dyrektor wydziału promocji, kultury i sportu w Urzędzie Miasta Ostrołęki:
- Tak, myślę o nowym logo, o haśle i o strategii promocji. Ale zacznę to robić już w nowej siedzibie, po przeprowadzce (od redakcji: wydział ma się przeprowadzić z ratusza do remontowanego od kilku miesięcy lokalu naprzeciwko - „na skarpie”).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?