Ostrołęka będzie mieć swoje hasło promocyjne. Wasze propozycje?

Iza Ossowska
Ostrołęka będzie mieć nie tylko hasło promocyjne, ale również logo.

Zadzwoniła do nas Czytelniczka:

- Słuchałam ostatnio w radiowej Trójce audycji z Filipem Springerem o jego nowej książce „Miasto Archipelag”. Ostrołęka była jednym z punktów jego podróży. W czasie audycji Springer i prowadzący rozmawiali o hasłach promocyjnych miast. Okazało się, że Ostrołęka i Łomża są tymi wśród odwiedzonych przez Springera miastami, które nie mają haseł. Czy nasi urzędnicy myśleli o tym, by powstało hasło promocyjne dla Ostrołęki?

Na pytanie Czytelniczki odpowiedziała Maria Rochowicz, dyrektor wydziału promocji, kultury i sportu w Urzędzie Miasta Ostrołęki:

- Tak, myślę o nowym logo, o haśle i o strategii promocji. Ale zacznę to robić już w nowej siedzibie, po przeprowadzce (od redakcji: wydział ma się przeprowadzić z ratusza do remontowanego od kilku miesięcy lokalu naprzeciwko - „na skarpie”).

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie