Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ostrołęczanka wygrała udział w profesjonalnej kampanii reklamowej

Iza Wysocka-Ossowska
Grafika ostrołęczanki, Katarzyny Kurpiowskiej
Grafika ostrołęczanki, Katarzyny Kurpiowskiej
Praca Katarzyny Kurpiowskiej z Ostrołęki będzie elementem kampanii reklamowej, przeprowadzonej w wybranym mieście w Polsce.

Ostrołęczanka znalazła się w gronie sześciu finalistów konkursu internetowego Ważna Wiadomość. Katarzyna Kurpiowska postawiła na prosty, ale wymowny znak graficzny opatrzony napisem "Włącz się".

W konkursie mogły wziąć udział osoby pełnoletnie, które zarejestrowały się na stronie wortalu www.waznawiadomosc.pl. Zamysłem organizatorów było stworzenie miejsca na wyrażenie siebie poprzez zakomunikowanie innym ludziom swojego przesłania, w jak najbardziej niepowtarzalny sposób.
Codziennie każdy z zarejestrowanych uczestników konkursu mógł zamieścić na stronie internetowej jedną pracę w dowolnej formie (tekst, film, grafika, audio, zdjęcie).
Podczas trwania konkursu na stronie pojawiło się ponad 2700 ważnych wiadomości, wśród których przeważały formy graficzne (ok. 1700) i teksty (ok. 900).
Sześciu zwycięzców otrzymało szansę zaprezentowania swoich prac w profesjonalnej kampanii medialnej oraz skutery Vespa LX50.

Ostrołęczanka sama zdecyduje w jakiej formie zostanie przeprowadzona kampania reklamowa z wykorzystaniem jej grafiki. Jej praca może zaistnieć na przykład na billboardach w wybranym mieście lub miastach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki