Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowy Lidl w Ostrołęce: klienci parkują samochody na osiedlu, blokują dojazd

Anna Wołosz
Anna Wołosz
Nowy Lidl w Ostrołęce: klienci parkują samochody na osiedlu
Nowy Lidl w Ostrołęce: klienci parkują samochody na osiedlu Czytelnik z Ostrołęki
Parking przy nowym Lidlu jest chyba za mały, bo klienci zostawiają samochody, gdzie popadnie. Blokują nam dojazd na osiedle - mówi mieszkaniec bloku przy al. Jana Pawła II. Za płotem sklepu jest droga z płyt betonowych. Klienci właśnie tam stawiają auta. To na pewno klienci Lidla, bo wcześniej tego nie było - mówi czytelnik.

Otwarcie drugiego sklepu Lidl w Ostrołęce odbyło się 28 marca 2019 r.

Tak wyglądał sklep w pierwszym dniu:

Otwarcie drugiego Lidla w Ostrołęce. Klienci kupowali wierta...

Od tego czasu wynikł problem, zgłoszony nam przez mieszkańca pobliskiego osiedla mieszkaniowego. Otóż parking dla klientów okazał się za mały. Klienci zostawiają samochody, gdzie popadnie, blokując miejsca parkingowe mieszkańców bloków, uniemożliwiając dojazd itp.

To na pewno klienci Lidla

Otrzymaliśmy taką odpowiedź od firmy.

w odpowiedzi na Pani pytanie chcielibyśmy podkreślić, że komfort dokonywania zakupów w sklepach Lidl Polska jest dla nas bardzo ważny. Nasze sklepy posiadają szerokie alejki sklepowe, ergonomiczne wnętrza oraz duże parkingi. Dbamy również o to, by prezentacja produktów była przejrzysta. Ponadto z myślą o kobietach w ciąży oraz osobach niepełnosprawnych wprowadzamy kasy pierwszeństwa, które są przystosowane do ich szczególnych potrzeb oraz dają im możliwość obsługi w pierwszej kolejności.

Na zmotoryzowanych klientów otwartego w marcu sklepu w Ostrołęce czeka aż ponad 100 miejsc parkingowych. Dotychczas – oprócz dnia otwarcia obiektu – nie odnotowaliśmy problemu z brakiem wolnych miejsc na parkingu. Nawet w dniach, podczas których odwiedza nas bardzo dużo klientów, jak na przykład w sobotę, parking zapełniony jest maksymalnie w 80%.

Natomiast teren poza naszym parkingiem, należy do urzędu miasta.
Mimo wszystko dziękujemy za sygnał – będziemy monitorować tę sprawę - Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager
Lidl Polska.

My również będziemy obserwować, co się dzieje pod sklepem. Na razie zauważyliśmy, że część terenu, na którym można byłoby parkować, została odgrodzona taśmą.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na to.com.pl Tygodnik Ostrołęcki