Otwarcie drugiego sklepu Lidl w Ostrołęce odbyło się 28 marca 2019 r.
Tak wyglądał sklep w pierwszym dniu:
Od tego czasu wynikł problem, zgłoszony nam przez mieszkańca pobliskiego osiedla mieszkaniowego. Otóż parking dla klientów okazał się za mały. Klienci zostawiają samochody, gdzie popadnie, blokując miejsca parkingowe mieszkańców bloków, uniemożliwiając dojazd itp.
To na pewno klienci Lidla
Otrzymaliśmy taką odpowiedź od firmy.
w odpowiedzi na Pani pytanie chcielibyśmy podkreślić, że komfort dokonywania zakupów w sklepach Lidl Polska jest dla nas bardzo ważny. Nasze sklepy posiadają szerokie alejki sklepowe, ergonomiczne wnętrza oraz duże parkingi. Dbamy również o to, by prezentacja produktów była przejrzysta. Ponadto z myślą o kobietach w ciąży oraz osobach niepełnosprawnych wprowadzamy kasy pierwszeństwa, które są przystosowane do ich szczególnych potrzeb oraz dają im możliwość obsługi w pierwszej kolejności.
Na zmotoryzowanych klientów otwartego w marcu sklepu w Ostrołęce czeka aż ponad 100 miejsc parkingowych. Dotychczas – oprócz dnia otwarcia obiektu – nie odnotowaliśmy problemu z brakiem wolnych miejsc na parkingu. Nawet w dniach, podczas których odwiedza nas bardzo dużo klientów, jak na przykład w sobotę, parking zapełniony jest maksymalnie w 80%.
Natomiast teren poza naszym parkingiem, należy do urzędu miasta.
Mimo wszystko dziękujemy za sygnał – będziemy monitorować tę sprawę - Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager
Lidl Polska.
My również będziemy obserwować, co się dzieje pod sklepem. Na razie zauważyliśmy, że część terenu, na którym można byłoby parkować, została odgrodzona taśmą.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?