Jak można zauważyć na załączonym zdjęciu prezes Roman Wargulewski, jak i dyrektor Grzegorz Wędzyński oraz menedżer Rafał Małkiński zmienili politykę klubu dotyczącą zagospodarowania wolnej przestrzeni reklamowej na koszulkach meczowych.
Na przedniej części koszulek pojawiły się tylko: herb miasta Ostrołęki, herb Klubu oraz duży napis "MIASTO OSTROŁĘKA". Jest to pierwszy krok ze strony klubu, aby szczególnie podkreślić jego tożsamość oraz podziękować panu prezydentowi Januszowi Kotowskiemu oraz radnym miasta Ostrołęki za udzielone wsparcie. Władze klubu tym gestem chcą także jeszcze bardziej promować i utożsamiać klub ich zawodników i pracowników z miastem Ostrołęka.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?